آزادراه لردگان &ndash اهواز، چهارمحال و بختیاری را از بن بست نسبی خارج می نماید

به گزارش سهندبلاگ، نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادراه ایذه - لردگان که اکنون لردگان - اهواز نام دارد یک پروژه مهم کشوری و یک موضوع حیاتی و دارای منفعت برای استان است و می تواند استان را از بن بست نسبی خارج کند که ضروری است در روند اجرای آن تسریع گردد.

آزادراه لردگان &ndash اهواز، چهارمحال و بختیاری را از بن بست نسبی خارج می نماید

به گزارش خبرنگاران، منطقه چهارمحال و بختیاری، محمد خالدی 20 فروردین در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار گردید، ضمن تشکر از رسانه های استان در زمینه اطلاع رسانی در سیلاب ها، اظهار کرد: رسانه ها به نحو مطلوبی کار اطلاع رسانی به مردم را انجام دادند.

خالدی اضافه نمود: امید است مسئولان اجرایی کشور بتوانند مسائل طبیعی را با نقشه راه دنبال نمایند که باید برای هر پروژه بدترین شرایط را در نظر گرفت.

وی توضیح داد: جاده شهرکرد - بروجن - لردگان یک شاهراه حیاتی در استان است و در شبانه روز تردد 30 تا 40 هزار خودرو در آن گزارش شده که کوچک ترین مسئله ای در این جهت ایجاد خلل در یک محور کشوری را موجب می گردد که یکی از گلوگاه های این جاده تونل کره بس است.

خالدی در ادامه اظهار کرد: اکنون کنار تونل کره بس، تونلی در حال احداث است که در آینده اگر فکری اساسی برای این جاده نگردد به یکی از نقاط بحرانی استان تبدیل خواهد شد که باید در حفر تونل از زمان کاسته گردد.

وی تاکید نمود: آزادراه ایذه - لردگان که اکنون لردگان - اهواز نام دارد یک پروژه مهم کشوری و یک موضوع حیاتی و دارای منفعت برای استان است زیرا می تواند استان را از بن بست نسبی خارج کند که ضروری است در روند اجرای آن تسریع گردد.

خالدی تاکید نمود: تونل چهارطاق در شهرستان لردگان به طول 500 متر در دستور ساخت است که حدود 260 متر از آن در یک سال اخیر حفر شده که باید بازگشایی گردد و اگر این امر صورت نگیرد یکی از گردنه های خطرناک استان خواهد بود و در فصل زمستان در برف و بوران راه ارتباطی چند روستا با جمعیت حدود 30 هزار نفر، مسدود خواهد شد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: راه های روستایی در سیلاب های اخیر در تمام استان خسارت دیده است و روستاهای بسیاری نیز در معرض آسیب جدی قرار دارند که باید به آنان یاری گردد.

وی در مورد مناطق صعب العبور اعلام کرد: مناطقی مانند پشت کوه فلارد و پشت کوه میلاس از این مناطق هستند و این امر در استان عمومیت دارد و باید راهکار دقیق و علمی برای آن پیدا کرد که بهترین راهکار جابه جایی این مناطق است.

خالدی با بیان این که در استان فاقد مرکز پشتیبانی راهداری هستیم، گفت: چهارمحال و بختیاری با یک میلیون نفر جمعیت دارای حدود 49 نقطه حادثه خیز مهم است که باید با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی رفع شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1230

به "آزادراه لردگان &ndash اهواز، چهارمحال و بختیاری را از بن بست نسبی خارج می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادراه لردگان &ndash اهواز، چهارمحال و بختیاری را از بن بست نسبی خارج می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید