آلگری: برای کشیده نشدن بازی به ضربات پنالتی هر کاری کردیم

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی یوونتوس اعتراف کرد اصلا دوست نداشت سوپرجام ایتالیا به ضربات پنالتی کشیده گردد.

آلگری: برای کشیده نشدن بازی به ضربات پنالتی هر کاری کردیم

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس شکست تیمش در ضربات پنالتی سوپرجام ایتالیا را نتیجه بازی بهتر میلان دانست.

او در سرانجام بازی گفت: برای کشیده نشدن بازی به ضربات پنالتی هر کاری کردیم. بعد از گل با عمقی تر کردن بازی و پاسکاری، فرایند رقابت را عوض کردیم.اگر این بازی در سری A انجام می شد، یک اتفاق سرنوشتش را رقم می زد اما در نهایت در ضربات پنالتی، نتیجه شکل گرفت.خستگی، معضل ما در این فصل بوده و در این بازی هم به همین دلیل 2 تعویض انجام دادم.باید در طول 120 دقیقه بهتر بازی می کردیم. هر وقت سوسو خطرناک ظاهر نمی شد، میلان از کار می افتاد. باید رقیب را ستایش کنم چون نمایش قدرتمندانه ای داشت.

او در ادامه اضافه نمود: تا به امروز 2 بار سوپرجام ایتالیا را در دوحه از دست داده ایم و امیدوارم در سومین حضور در این شهر نتیجه بهتری بگیریم.ترجیح می دادیم این بازی قبل از آغاز فصل انجام می شد، نه در ماه دسامبر. اتفاق خاصی رخ نداده چون صدرنشین سری A هستیم، به عنوان صدرنشین از گروهمان در لیگ قهرمانان اروپا صعود کردیم و این بازی را بدون شکست در وقت قانونی و اضافی به سرانجام بردیم. به هرحال در ضربات پنالتی هر اتفاقی امکان پذیر است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6587

به "آلگری: برای کشیده نشدن بازی به ضربات پنالتی هر کاری کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: برای کشیده نشدن بازی به ضربات پنالتی هر کاری کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید