آمریکا: انتظار نداریم مذاکرات برای احیای برجام فوراً به نتیجه برسد

به گزارش سهندبلاگ، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام اینکه دولت متبوعش انتظار ندارد که مذاکرات برای احیای برجام خیلی سریع پیشرفت کند و به نتیجه برسد، تأکید کرد که مذاکرات سختی پیرامون برجام در پیش خواهد بود.

آمریکا: انتظار نداریم مذاکرات برای احیای برجام فوراً به نتیجه برسد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در یک نشست خبری تأکید کرد که دولت متبوعش انتظار ندارد که پیشرفت فوری در مذاکرات جندجانبه برای احیای برجام حاصل گردد.

ند پرایس در این خصوص به خبرنگاران گفت: همان طور که قبلاً هم گفته ایم، ما چالش های پیش ِرو [در ارتباط با برجام] را دست کم نمی گیریم. ما انتظار نداریم که پیشرفت فوری یا زودهنگامی در این زمینه حاصل گردد.

وی ادامه داد: ما می دانیم که مذاکرات سختی خواهیم داشت، اما در عین حال معتقدیم که مذاکرات ما با شرکایمان و مذاکرات شرکایمان با ایران یک گام درست و رو به جلو است.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بخش دیگری از صحبت های خود حدس رسانه ها را مبنی بر اینکه رابرت اقتصادی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران، از طرف دولت بایدن در مذاکرات برای احیای برجام شرکت خواهد داشت تأیید کرد.

ند پراس همچنین در پاسخ به سؤالی درباره چارچوب زمانی مذاکرات برای احیای برجام نیز اظهار داشت: ما به دنبال معین چارچوب زمانی نیستیم و در این زمینه با شرکای اروپایی مان هماهنگی داریم و از لحاظ تاکتیکی تا حدی با چین و روسیه نیز هماهنگ هستیم. ما با سرعتی که فکر می کنیم مناسب است، پیش خواهیم رفت.

.+

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13280

به "آمریکا: انتظار نداریم مذاکرات برای احیای برجام فوراً به نتیجه برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا: انتظار نداریم مذاکرات برای احیای برجام فوراً به نتیجه برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید