آگیره: باید از شکست سنگین برابر استقلال درس بگیریم، نمی توانم درباره این نتیجه حرفی بزنم

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی تیم فوتبال الریان قطر تأکید کرد که تیمش باید از شکست سنگین برابر تیم استقلال ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا درس بگیرد.

آگیره: باید از شکست سنگین برابر استقلال درس بگیریم، نمی توانم درباره این نتیجه حرفی بزنم

به گزارش خبرنگاران، دیه گو آگیره، سرمربی تیم فوتبال الریان در نشست خبری پس از شکست 5 بر صفر امشب (سه شنبه) تیمش برابر تیم استقلال در مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: سخت است که بخواهید درباره بازی که با نتیجه 5 بر صفر می بازید، صحبت کنید. در نیمه نخست این بازی خوب بودیم، اما متأسفانه دو گل دریافت کردیم. در شروع نیمه دوم نیز گل بدهنگامی خوردیم و دیگر بازگشت به بازی سخت بود.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر بخواهم به عملکرد کلی تیم الریان نگاه کنم فقط در خط دفاعی مرتکب اشتباه نشدیم. تا 20 روز قبل الریان دارای بهترین خط دفاعی بود و برای رسیدن به رده نخست لیگ ستارگان قطر مبارزه می کردیم، اما شانس راهیابی به لیگ قهرمانان را پیدا نکردیم. باید دوباره سخت کار کنیم و به صندلی خود بازگردیم.

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر ادامه داد: ما در بازی امشب به مهاجمی احتیاج داشتیم که از فرصت های گلزنی بهره ببرد. الریان تیم بزرگی است و با چنین بازی های تحت فشاری بیگانه نیستیم. نگران اتفاقی که در بازی با استقلال برای الریان رخ داد، نیستم. البته اتفاق بدی است و باید از شکست امشب درس بگیریم. باید سخت کار کنیم و عملکردی عالی را به نمایش بگذاریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6588

به "آگیره: باید از شکست سنگین برابر استقلال درس بگیریم، نمی توانم درباره این نتیجه حرفی بزنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آگیره: باید از شکست سنگین برابر استقلال درس بگیریم، نمی توانم درباره این نتیجه حرفی بزنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید