اتریش میزبان شرکت های دانش بنیان ایرانی می گردد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، رویداد آنالیز آینده کسب و کارهای دیجیتال روزهای 20 و 21 اردیبهشت ماه 1400 در اتریش برگزار می گردد. رویدادی که می تواند فرصت مناسبی برای شرکت های دانش بنیان و فناوران ایرانی باشد تا ضمن معرفی ظرفیت ها و بازاریابی برای محصولات و خدمات خود، نسبت به شبکه سازی برای تعاملات بین المللی آینده خود اقدام نمایند.

اتریش میزبان شرکت های دانش بنیان ایرانی می گردد

تا به امروز در این رویداد که با موضوع اصلی نرم افزار و آینده تجارت دیجیتالی به صورت مجازی برگزار می گردد بیش از 600 شرکت کننده از 46 کشور ثبت نام نموده اند و 400 فرصت و موضوع همکاری نیز در این رویداد معرفی شده است. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت های متقاضی حضور در این رویداد حمایت می نماید.

کسب و کارهای خلاق و دیجیتال نسل حال و آینده مشاغل موجود در جهان هستند. مدلی از فعالیت های مالی که بر پایه فناوری های ارتباطات و اطلاعات شکل گرفته اند و این روزها بازاری داغ و پرطرفدار دارند. توسعه این شکل از کسب و کارها می تواند کشورها را به سمت توسعه یافتگی و استفاده از ابزار هوشمند و دیجیتالی شده برای پیشبرد کارها سوق دهد.

به همین دلیل برگزاری چنین رویدادهایی از سوی کشورها با استقبال زیادی روبرو می گردد و فرصتی مطلوب برای فعالان این حوزه در همه جهان است تا بتوانند با آخرین دستاوردهای موجود آشنا شوند و در کنار آن، شرکایی از دیگر کشورها برای محصولات و خدمات خود بیایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13415

به "اتریش میزبان شرکت های دانش بنیان ایرانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتریش میزبان شرکت های دانش بنیان ایرانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید