اختلال در واریز وجه برندگان خودرو

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، پیش فروش خودروسازان عظیم کشور در حالی از دو روز پیش شروع شده که همزمانی آن با فرایند پرداخت وجه برندگان طرح فروش فوق العاده، سبب اختلال در فرایند ثبت نام های جدید و واریز پول شده است.آن طور که بعضی برندگان قرعه کشی سایپا در تماس با عنوان می نمایند، به دلیل مختل شدن سایت (ناشی از ترافیک زیاد) امکان واریز وجه برای آنها فراهم نشده است.

اختلال در واریز وجه برندگان خودرو

به گفته آنها مشکل دیگر این است که امکان واریز وجه بیش از 50 میلیون تومان در یک روز وجود ندارد، بنابراین با توجه به مهلت 48 ساعته برای تکمیل وجه، مختل شدن سایت ممکن است به قیمت از دست رفتن سهمیه بعضی برندگان قرعه کشی گردد.

طبق اعلام خودروسازان اگر برندگان قرعه کشی ظرف 48 ساعت واریز وجه انجام ندهند، امتیازشان از بین رفته و مشتریان رزرو جایگزین آنها خواهند شد. اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، ناعدالتی در حق برندگان قرعه کشی انجام شده، چه آنکه آنها تقصیری بابت اختلال سایت نداشته اند و مقصر این موضوع، خودروسازان هستند.

به نظر می رسد بروز اختلال در سایت فروش خودروسازان با توجه به همزمانی طرح پیش فروش با واریز وجه مربوط به فروش فوق العاده، قابل پیش بینی بود، از همین رو بهتر بود خودروسازان این دو را با فاصله از یکدیگر انجام می دادند تا مشتریان سرگردان نشوند.

اما بروز اختلال در سایت فروش سایپا طی روز گذشته در حالی بود که روابط عمومی این شرکت در اطلاعیه ای خبر از برطرف مشکل و همچنین تمدید مهلت واریز وجه داد. در این اطلاعیه ای آمده در حالی که بعضی مشتریان منتخب طرح فروش فوق العاده گروه خودروسازی سایپا در واریز وجه دچار مشکل بودند، مشکل پیش آمده به دلیل فرآیند معین شدن سهمیه نمایندگی ها در محل سکونت مشتریان بوده و برطرف می گردد؛ ضمن اینکه مهلت 48 ساعته واریز وجه نیز از امروز لحاظ خواهد شد.

مبلغ پیش پرداخت معین شد

اما پیش فروش خودروسازان که از یکشنبه شروع شده، همچنان ادامه دارد و در این بین سایپا نیز مبالغ لازم را برای پیش پرداخت محصولات عرضه شده در طرح پیش فروش خود اعلام نمود و دور جدید پیش فروش محصولات سایپا به مدت سه روز و به صورت شبانه روزی شروع شده و اگر تمدید نگردد، امروز به سرانجام می رسد.

براساس فهرست اعلامی در پیش فروش سایپا، سه خودروی جدید از جمله شاهین، کوئیک S و ساینا S نیز به گزینه های انتخابی متقاضیان اضافه شده است. متقاضیانی که در فروش فوق العاده انتخاب نشده اند می توانند در این طرح با رعایت شرایط و بدون دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام نمایند.

در صورت درخواست بیش از ظرفیت بخشنامه، انتخاب متقاضیان به وسیله قرعه کشی خواهد بود و اگر تعداد متقاضیان از ظرفیت کمتر باشد، مشخص اولویت تحویل خودروها با قرعه کشی معین می گردد. اما طبق اعلام سایپا، پیش پرداخت لازم برای خرید شاهین (رهام سابق)، 80 میلیون تومان در نظر گرفته شده و برای کوئیک S نیز باید 40 میلیون و 800 هزار تومان پرداخت گردد.

همچنین مبلغ پیش پرداخت برای ساینا S نیز 39 میلیون و 800 هزار تومان در نظر گرفته شده و کوئیک دنده ای نیز 35 میلیون و 200 هزار تومان پیش پرداخت احتیاج دارد. در بین وانت هایی که پیش فروش شده اند نیز برای وانت پراید، پیش پرداختی 34 میلیون و 600 هزار تومانی لحاظ شده است. برای ثبت نام در طرح پیش فروش، احتیاجی به پرداخت هیچ وجهی نیست و مشتریان در صورت برنده شدن باید نسبت به واریز مبالغ اعلامی اقدام نمایند.

منبع: دنیای اقتصاد

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9070

به "اختلال در واریز وجه برندگان خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال در واریز وجه برندگان خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید