ارزیابی سفیر ایران در فرانسه از نقش مکرون، ملاقات های دیگری در راه است

به گزارش سهندبلاگ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه با تاکید بر اینکه دیپلماسی و گفت و گو همیشه از پایه های مهم سیاست خارجی ایران بوده است، گفت: رییس جمهوری فرانسه می تواند نقش مهمی در کاهش تنش های موجود ایفا نماید.

ارزیابی سفیر ایران در فرانسه از نقش مکرون، ملاقات های دیگری در راه است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، همزمان با سفر مشاور رئیس جمهوری فرانسه به تهران و گفت و گو با مقام های ایران، بهرام قاسمی سفیر ایران در فرانسه در رشته توییتی نوشت: رییس جمهوری فرانسه به عنوان رییس یک کشور مهم اروپایی و از شرکای سنتی ایران در بسیاری از حوزه های سیاسی و مالی ضمن درک شرایط خطیر بین المللی و منطقه ای با بهره مندی از صندلی دیپلماتیک این کشور در عرصه دنیای می تواند نقش مهمی در کاهش تنش های موجود ایفاء کند.

قاسمی توضیح داد: راستا دیپلماسی و گفت وگو همیشه از پایه های مهم سیاست خارجی ایران بوده و خواهد بود.

وی گفت: سیاست های یک جانبه گرایانه، عدم درک واقعیات، تهدید و تحریم از روش های منسوخ و از پیش شکست خورده در دنیا به هم پیوسته و در هم تنیده امروز است.

وی در توییت دیگری نوشت: امانوئل بون مشاور سیاسی رییس جمهوری فرانسه در ادامه افزایش رایزنی های سیاسی طی ماه های اخیر میان ایران و فرانسه در تهران ضمن تقدیم پیغام کتبی رئیس جمهوری فرانسه به حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران با محمد جواد ظریف و علی شمخانی دیدار و پیرامون موضوعات و تحولات مهم دنیای و روابط فی مابین گفت وگو کردند. ملاقات های دیگری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی یاد آور شد: پویایی سیاسی و تحرکات دیپلماتیک در چارچوب اقدامات اخیر این کشور در میان روشنفکران و اندیشمندان سیاست خارجی فرانسه از صندلی و علاقه مندان بسیاری برخوردار است.

310 310

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2372

به "ارزیابی سفیر ایران در فرانسه از نقش مکرون، ملاقات های دیگری در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی سفیر ایران در فرانسه از نقش مکرون، ملاقات های دیگری در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید