از سد تراکتور می گذریم

به گزارش سهندبلاگ، مربی تیم پاس همدان گفت: امید داریم که از سد تراکتور بگذریم هر چند سخت است، جام حذفی جام شگفتی هاست و بازی خوبی ارائه خواهیم داد و قول می دهم که کوشش کنیم بازی خوبی داشته باشیم.

از سد تراکتور می گذریم

به گزارش خبرنگاران، بهمن طهماسبی شامگاه شنبه 6 مهرماه در جمع خبرنگاران، درباره بازی تیم پاس در مقابل تراکتور در مرحله یک شانزدهم جام حذفی اظهار کرد: مقابل تیم بزرگی چون تراکتور بازی داریم که بازیکنان باتجربه و مربی بزرگی دارد و به طور قطع فردا بازی تماشاگر پسندی ارائه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه فیلمهای بازی تراکتور را بررسی نموده ایم و احمد جمشیدیان، سرمربی تیم پاس تدابیری برای بازی اندیشیده است، اضافه کرد: فردا جدال نابرابری از نظر اقتصادی، بازیکن و تجربه مربیگری را در پیش داریم اما با تدابیر اندیشیده شده سعی داریم از بازی سربلند بیرون بیاییم.

طهماسبی با تأکید بر اینکه تراکتور تیم بزرگی با تماشاگران پرشوری است اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و به طور حتم فردا تماشاگران بازی خوبی را شاهد خواهند بود، توضیح داد: دنبال بازی زیبایی هستیم تا بتونیم تماشاگران را راضی کنیم و بازی خوبی مقابل تیم بزرگی چون تراکتور داشته باشیم.

مربی تیم پاس گفت: دو بازی ابتدایی جام حذفی با تیمهای بزرگی بازی داشتیم که حتی 120 دقیقه هم طول کشید بنابراین اگر بازی فردا هم به وقت اضافه برسد، بازیکنان توانایی دارند در مقابل تراکتور مقابله نمایند.

وی با بیان اینکه با وجود اینکه تراکتور در صدر لیگ برتر قرار گرفته است اما قول می دهیم دست و پا بسته نیستیم و ما هم حرف برای گفتن داریم، اظهار کرد: با وجود گذشت یک ماه از شروع بازی ها بازیکنان هنوز ریالی دریافت ننموده اند اما مسئولان پاس وعده هایی در این زمینه داده اند که امیدواریم عملیاتی گردد و در ادامه کار به مشکل بر نخوریم.

طهماسبی ادامه داد: بازیکنان زیادی را بررسی نموده و زیرنظر داشتیم بگیریم و خوشبختانه یک تعدادی را توانستیم جذب کنیم و تقریبا به ترکیبی که می خواستیم نزدیک هستیم.

وی اظهار داشت: به طور قطع ما در جام حدفی شرکت کردیم که خود را بسنجیم و تجربیاتمان را اضافه کنیم و امید داریم که از سد تراکتور بگذریم هر چند سخت است، جام حذفی جام شگفتی هاست و بازی خوبی ارائه خواهیم داد و قول می دهم که فردا کوشش کنیم بازی خوبی داشته باشیم.

مربی تیم پاس درباره مشکل محرومیت گلر تیم پاس نیز شرح داد: گلر محرومیتش را سپری نموده هر چند دو گلر آماده دیگر هم داریم، باید دید فردا چه می گردد. در خصوص علیدادی هم باشگاه باید تصمیم بگیرد و اطلاعاتی درمورد قراردادش ندارم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4058

به "از سد تراکتور می گذریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سد تراکتور می گذریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید