اشتباهات زیادی برابر تراکتور داشتیم، عملکرد نیمه دوم ما شرم آوربود

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، امید نمازی عصر امروز جمعه در نشست خبری بعداز بازی تراکتورسازی با ذوب آهن اصفهان که با برتری تیم تبریزی به خاتمه رسید گفت: بازی سختی را شاهد بودیم و اشتباهاتی داشتیم که باعث شکست ما شد.

اشتباهات زیادی برابر تراکتور داشتیم، عملکرد نیمه دوم ما شرم آوربود

وی با بیان اینکه در نیمه دوم با عدم تمرکز بازیکنان ما روی ضد حمله حریف همه چیز را واگذار کردیم، گفت: شیرازه تیمی ما امروز با حضور این همه طرفدار و همچنین دو گل حریف به فاصله چند دقیقه از هم پاشید.

نمازی با تاکید بر اینکه نیمه دوم همه چیز را به حریف واگذار کردیم، گفت: امروز دو نیمه متفاوت داشتیم، در نیمه اول با یک بازی خوب به گل رسیدیم اما در نیمه دوم تمرکز کافی را نداشتیم و عملکرد شرم آوری از خود نشان دادیم.

وی با بیان اینکه در این چهار بازی باقیمانده تا نیم فصل باید همه امتیازات را کسب کنیم، ادامه داد: حتی مساوی هم به درد ما نمی خورد و اگر یک مساوی هم بدهیم شاید دیگر من همراه تیم نباشم.

نمازی با اشاره به اینکه باید در این تیم تغییراتی حاصل گردد و مشکلاتمان رفع گردد، اضافه کرد: در سرانجام به بازیکنان گفتم چگونه می گردد در نیمه اول فشار این 80 هزار طرفدار تراکتور را تحمل کرد و بعد در نیمه دوم به این شکل بازی کنیم و چهار گل دریافت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هر چه داد می زدم کسی صدایم را در کنار زمین نمی شنید، گفت: در طول هشت دقیقه سه گل خوردیم و احتیاج به یک لیدر داشتیم. به عنوان مربی شک ندارم در بلند مدت به شرایط بهتری می رسیم.

نمازی با بیان اینکه با پتانسیلی که در نیمه اول از بازیکنانم دیدم به آن ها و کارم اطمینان دارم، ادامه داد: از اول فصل مشکلاتی داشتیم اما با پیروزی برابر نساجی فصل را شروع کردیم.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به بازی های تیمش در این فصل گفت: در برابر سپاهان و استقلال هم شایسته برد بودیم اما با رفتن بازیکنانی نظیر تبریزی کارمان سخت شد.

وی در خصوص بازی امروز نیز گفت: وقتی یک بر صفر در نیمه اول جلو هستیم، بازیکن نباید بازی را رها کند و حریف را پرس کند.

نمازی با بیان اینکه تراکتور بعداز گل دوم برتر از ما کار کرد، اضافه کرد: به تیم حریف و طرفدارانش تبریک می گویم.

وی گفت: با کوشش و وحدت بازیکنان به کورس باز خواهیم گشت. باید در بازی های آینده کمترین اشتباه را داشته باشیم و در بازی ها پیروز شویم.

وی با بیان اینکه باید در طول 90 دقیقه تمرکز کامل را داشته باشیم، گفت: نباید مثل امروز فقط 45 دقیقه خوب بازی کنیم، بازی 90 دقیقه است. بعد از دو گلی که خوردیم، تراکتورسازی راحت بازی می کرد و هیچ استرسی در زمین مسابقه نداشت.

سرمربی ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه تغییرات در کادرفنی دست من نیست، گفت: اینکه بعد از 45 دقیقه به این شکل تیم از هم بپاشد، اگر مقصر من هستم باید هیات مدیره تصمیم بگیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 78

به "اشتباهات زیادی برابر تراکتور داشتیم، عملکرد نیمه دوم ما شرم آوربود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات زیادی برابر تراکتور داشتیم، عملکرد نیمه دوم ما شرم آوربود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید