افروزی: مصدوم جدی که ذهن کولاکوویچ را درگیر کند نداریم

به گزارش سهندبلاگ، سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال در مصاحبه با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت ملی پوشان در آستانه اعزام به مرحله نخست رقابت های انتخابی المپیک توکیو گفت: پس از پشت سر گذاشتن 7 هفته مسابقات و سفرهای سنگین لیگ ملت ها، طبیعی است که تیم از نظر بدنی و خستگی دچار افت گردد. این تنها شامل حال ایران نمی گردد بلکه برای سایر تیم ها چنین شرایطی طبیعی است.

افروزی: مصدوم جدی که ذهن کولاکوویچ را درگیر کند نداریم

وی اضافه کرد: یکسری مصدومیت های قدیمی وجود داشت که شدت پیدا نموده و مصدومیت های جدید نیز شکل گرفته است. پس از سرانجام لیگ ملت ها، ایگورکولاکوویچ یک هفته به بازیکنان استراحت داد و همین باعث شد ریکاوری خوبی صورت بگیرد. با شروع اردوها، درمان مصدومیت های قدیمی شروع شد. بعضی از بازیکنان به دلیل سرما خوردگی (قائمی و غلامی) در تمرین حضور نداشتند.

پزشک تیم ملی والیبال ادامه داد: بعضی از مصدومیت های قدیمی مانند آسیب دیدگی امیر غفور که از ناحیه کف پا در لیگ ملت ها دچار آسیب شد، رو به بهبود است و علایم کم کم از بین می رود. از نظر شرایط بدنی، تیم ملی به ایده آلی روز نخست رقابت های لیگ ملت ها نیست اما وضعیت از شروع روز اول اردوها بهتر شده است. امیدوارم برای انتخابی المپیک این مصدومیت ها به طور کامل از بین برود و مصدومیت جدید رخ ندهد.

وی یادآور شد: علی اصغر مجرد از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی جدیدی شد که پس از سه روز درمان به تمرینات بازگشت. آسیب روز یکشنبه سعید معروف نیز جدی نبود. همچنین میلاد عبادی پور از ناحیه کمر دچار اسپاسم شد که همان لحظه درمانش کردیم و مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگاران، در تمرین روز یکشنبه تیم ملی والیبال، ایگور کولاکوویچ درباره آسیب دیدگی بازیکنان ابراز نگرانی شدیدی کرد. پزشک تیم ملی والیبال در پاسخ به این سئوال که آیا مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد؟ گفت: صحبت های ایگور کولاکوویچ به سه بخش تقسیم می گردد. نخست مصدومیت های قدیمی مانند مصدومیت غفور که رو به درمان است. بخش دوم بیماری هایی که ممکن است گهگاه بازیکنان به آن دچار شوند، مانند سرماخوردگی و سوم آسیب های جدید که مجرد از ناحیه مچ پا دچار چنین وضعیتی شده است. در مجموع تمام این عوامل می تواند باعث نگرانی گردد که در ورزش حرفه ای طبیعی است.

سیامک افروزی در سرانجام گفت: خدا را شکر سرعت برگشت و درمان خوب بوده است. مصدوم جدی که بخواهد فکر ایگور و مرا درگیر خود کند، نداریم و انشاءالله بدون آسیب راهی روسیه خواهیم شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2824

به "افروزی: مصدوم جدی که ذهن کولاکوویچ را درگیر کند نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افروزی: مصدوم جدی که ذهن کولاکوویچ را درگیر کند نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید