الوصل یک - ذوب آهن 3 ، غافلگیرکننده مثل ذوب آهن

به گزارش سهندبلاگ، دوشنبه، 98،1،19 ، استادیوم: زعبیل دوبی، لیگ قهرمانان آسیا

الوصل یک - ذوب آهن 3 ، غافلگیرکننده مثل ذوب آهن

الوصل: یک

ذوب آهن: 3

داور: یاماتو یودی، یاری ها: هیروما ریو، نیشی هاشی ایسائو

اخطار:

زبیر نیک نفس از ذوب آهن

خمیس اسماعیل، خلیل خمیس، علی عبدالرحمن از الوصل

بازیکن برتر: کریستین اوساگونا

الوصل: حمید نجار، عبدالله صالح، عبدالله جاسم، علی العزیزی (دقیقه 78- علی عبدالرحمن)، کایو، خلیل خمیس، خمیس اسماعیل (دقیقه 70- حمید جاسم)، یوسف احمد (دقیقه 55- حسن حسن)، سالم آدینه، هزاع الفارسی و علی صالح

سرمربی: لورنت ریچکمپ

ذوب آهن: محمدرشید مظاهری، هادی محمدی، محمد نژاد مهدی، حمید ملکی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر،زبیر نیک نفس (دقیقه 67- رضا حبیب زاده)، ارسلان مطهری، سیدمحمدرضا حسینی و کریستین اوساگونا

سرمربی: علیرضا منصوریان

ذوب آهن بازی را هجومی شروع کرد و می توانست در دقیقه دو توسط ارسلان مطهری به گل اول دست پیدا کند که ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 15 با حرکت زیبای کایو و اشتباه مدافع ذوب آهن گل اول الوصل در قعر دروازه مظاهری نهاده شد. اما مهمان تنها یک دقیقه فرصت لازم داشت تا نتیجه را به تعادل بکشد. ملکی از سمت چپ سانتری را به دهانه دروازه انجام داد و ضربه سر استثنایی اوساگونا گل اول را برای ذوب آهن به دست آورد. در ادامه شاگردان منصوریان باز هم نبض بازی را در دست گرفتند و موقعیت های نصف و نیمه پدید آوردند. در نهایت نیز در دقیقه 36 پرتاب اوتی از سمت چپ برای آن ها به دست آمد و مطهری از ضربه سر اوساگونا نهایت استفاده را برد و با شوتی زمینی از داخل محوطه جریمه گل دوم را وارد نجار کرد تا تیمش برنده به رختکن برود.

بازی در نیمه دوم به طور کامل در اختیار ذوب آهن قرار داشت و آنها سعی در ایجاد موقعیت و همچنین بیشتر کردن اختلاف خود با میزبان داشتند. چند موقعیت خطرناک از شوت از راه دور برای شاگردان منصوریان به دست آمد که همه آنها از کنار دروازه به بیرون رفت. خاتمه در دقیقه 86 این مسابقه اوساگونا از گوشه محوطه جریمه پاسی را به بیرون ارسال کرد تا بوحمدان با شوتی دقیق و زمینی تیر خلاص را بر الوصل شلیک کند و اینگونه برد شیرینی برای نماینده ایران به دست آید.

توضیح گل ها:

الوصل 1-0 ذوب آهن: دقیقه 15 (کایو) - علی صالح از سمت راست پاس روی زمینی را برای کایو فرستاد که کاپیتان الوصل با چرخش بسیار زیبایی توپ را به کنج دروازه مظاهری فرستاد.

الوصل 1-1 ذوب آهن: دقیقه 16 (اوساگونا) - از سمت چپ حمید ملکی سانتر زیبایی را به محوطه جریمه ارسال کرد و این مهاجم نیجریه ای یک دقیقه بعد از گل میزبان نتیجه را به تعادل کشید.

ذوب آهن 2-1 الوصل: دقیقه 36 (ارسلان مطهری) - حمید بوحمدان از سمت راست پرتاپ اوت بلندی را به محوطه جریمه انجام داد و اوساگونا به ضربه سر مطهری را صاحب موقعیت کرد که شوت این بازیکن با رفتن به قعر دروازه گل دوم را برای ذوب آهن به ارمغان آورد.

ذوب آهن 3-1 الوصل: دقیقه 86 (حمید بوحمدان) - اوساگونا باز هم درخشید و از کنار محوطه جریمه پاسی را به پشت محوطه جریمه ارسال کرد و شوت محکم و زمینی بوحمدان به گوشه دروازه الوصل رفت.

1

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1213

به "الوصل یک - ذوب آهن 3 ، غافلگیرکننده مثل ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الوصل یک - ذوب آهن 3 ، غافلگیرکننده مثل ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید