انتقاد نماینده سمنان از عدم توجه به طرح آمایش سرزمین

به گزارش سهندبلاگ، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه گفت: همه ما نسبت به ضرورت طرح آمایش سرزمین مطلع هستیم، اما متأسفانه این طرح هنوز اجرایی نشده است و با توجه به احتیاج ضروری کشور، هیچ توجهی به آن نمی گردد.

انتقاد نماینده سمنان از عدم توجه به طرح آمایش سرزمین

به گزارش خبرنگاران، احمد همتی در همایش روز دهیاری ها که با حضور معاون امور دهیاری سازمان شهرداری و دهیاری های کشور، استاندار سمنان، معاونین استاندار و جمعی از دهیاران استان در مجتمع کلاهدوز شهمیرزاد برگزار گردید گفت: اجرای طرح آمایش سرزمین به توسعه شهرها و روستاهای ما بسیار یاری می نماید.

وی ادامه داد: روستاها پایه و اساس توسعه کشور هستند و با توجه به شرایط مالی که امروز در آن قرار داریم، روستاها نقش مهم تری را ایفا می نمایند.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه اضافه نمود: دهیاران به عنوان محورهای توسعه روستایی، به طور یقین می توانند نقش بی بدیلی را در امر توسعه و ارتقا اقتصاد کشور در این شرایط خاص، ایفا نمایند.

همتی مطرح کرد: اعطای تسهیلات مطلوب و ارزان قیمت با موضوع مدیریت دهیاران می تواند زمینه توسعه های عمرانی، خدماتی، مالی و گردشگری روستاها را ارتقا ببخشد.

این نماینده مجلس توضیح داد: مجلس شورای اسلامی نیز حداکثر توان و کوشش خود را برای حمایت و تقویت روستاها به کار گرفته است که تصویب ارزش اضافه نموده برای روستاها در مجلس دهم یکی از این اقدامات بود.

همتی اعلام کرد: مدیریت واحد روستایی در مقوله توسعه روستاها امروز یکی از ضروریات بسیار جدی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2340

به "انتقاد نماینده سمنان از عدم توجه به طرح آمایش سرزمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نماینده سمنان از عدم توجه به طرح آمایش سرزمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید