انصاری فرد: امیدواریم تصمیم نهایی کالدرون بازگشت به پرسپولیس باشد، طرفداران نگران نقل وانتقالات نباشند

به گزارش سهندبلاگ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد سرمربی آرژانتینی بازگردد.

انصاری فرد: امیدواریم تصمیم نهایی کالدرون بازگشت به پرسپولیس باشد، طرفداران نگران نقل وانتقالات نباشند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری فرد گفت: ضمن پوزش از طرفداران عزیز به آنها می گوییم که نگران جابجایی نباشند و امیدواریم تصمیم نهایی کالدرون نیز بازگشت به پرسپولیس باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه نمود: پرسپولیس در شرایط خاص و ویژه ای واقع شده است. می دانم طرفداران از معین نشدن شرایط سرمربی، عدم جذب بازیکن و سکوت باشگاه در قبال بسیاری از مسائل که دغدغه آنها است کلافه و نگران هستند. به خاطر بروز این شرایط حسب وظیفه صمیمانه از آنها عذرخواهی می کنم. ما دوست داریم این طرفداران با معرفت و دوست داشتنی همواره شاد و راضی باشند. درباره این سه موضوع نیز توضیحاتی می دهم و از آنها درخواست دارم پیش داوری ننمایند و ایمان داشته باشند اگر قصوری از طرف بنده وجود داشته باشد شجاعت بیان آن را دارم.

انصاری فرد گفت:به خاطر شرایط ویژه کنونی بنده و مجموعه مسئولان باشگاه سعی کردیم که در این مدت، کمتر اظهار نظر داشته باشیم، زیرا اظهارنظرها و واکنش ها می تواند موجب بروز مسائل بیشتر گردد . به ویژه اینکه دغدغه ما و هیئت مدیره بازگشت کالدرون و حل و فصل بعضی موارد بوده است. به همین دلیل جوابگوی سوالات اصحاب رسانه نیز نبودیم که از آنها نیز پوزش می طلبیم.

وی درباره مذاکرات اجرا شده برای بازگشت کالدرون و دستیارانش گفت: هدف و رویکرد مجموعه باشگاه بازگشت کالدرون بوده است. خوشبختانه ما پیغام های مثبتی را دریافت کردیم و به همین دلیل شب گذشته فوراً جلسه ای با حضور نماینده کالدرون برگزار گردید. در پی این جلسه و پیرو موارد مطرح شده، نامه ای شب گذشته از سوی بنده و هیئت مدیره برای کالدرون ارسال شد و فعل و انفعالات جدیدی رخ داد. در مجموع باید یگویم منتظر تصمیم نهایی ایشان هستیم. ما امیدواریم که طی 24 ساعت آینده، تصمیم نهایی کالدرون بازگشت به پرسپولیس باشد و به کارش در ادامه دهند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جابجایی گفت: طبق درخواست کادر فنی قرار بود بین دو تا سه بازیکن جدید به تیم اضافه شوند. می دانم طرفداران به شدت ناراحت و نگران هستند. ما پیروز به جذب بازیکنان ایرانی مدنظر سرمربی نشدیم. دو باشگاه در خطر سقوط و یک تیم مدعی کسب سهمیه با انتقال بازیکنان خود موافقت نکردند، زیرا خود سخت به آنها احتیاج داشتند. ما رایزنی های متعددی در این مورد داشتیم و می دانیم که این باشگاه ها با انتقال این نفرات که مدنظر دیگر تیم ها از جمله تیم های مدعی بودند نیز مخالفت نموده اند. با این وجود باید بگویم که به رغم فرصت محدود باقی مانده ما می توانیم تیم را تقویت کنیم و از این بابت نگران نیستیم. گزینه هایی در دسترس هستند و بنابراین امکان تقویت تیم وجود دارد.

انصاری فرد در سرانجام گفت: از طرفداران درخواست داریم به خاطر پیروزیت و حفظ آرامش تیم به حواشی و شایعات توجهی نداشته باشند . ایمان داشته باشند که ما در نهایت صداقت تمامی دغدغه ها و انتظارات شان را درک می کنیم. طرفداران عزیز بدانند برای بنده مصلحت پرسپولیس ارجح بر هر چیزی است و بر اساس آن تصمیم می گیرم و بر همین اساس هم اظهارنظر خواهم کرد. قطعا دیده اید هر زمان مصلحت پرسپولیس دفاع از حق آن ب وده سکوت ننموده ام و هر زمان احتیاج به سکوت برای پشیبرد امور بوده هم حرف نزده ام. به همین دلیل از آنها درخواست دارم پیش داوری ننموده و به رغم این شرایط که نگران شان نموده آرامش خود را حفظ نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6387

به "انصاری فرد: امیدواریم تصمیم نهایی کالدرون بازگشت به پرسپولیس باشد، طرفداران نگران نقل وانتقالات نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: امیدواریم تصمیم نهایی کالدرون بازگشت به پرسپولیس باشد، طرفداران نگران نقل وانتقالات نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید