بازی های Uncharted Collection و Journey برای همه رایگان می گردد

به گزارش سهندبلاگ، در راستای پشتیبانی و حمایت از کوشش های مقابله با نوع جدید ویروس کرونا، سونی هم کمپین جدیدی برای در خانه ماندن راه اندازی نموده است. سونی در قالب کمپین در خانه بازی کنیم می خواهد دو بازی عظیم را به صورت کاملا رایگان به هواداران پلی استیشن ارایه کند. از امروز، دو بازی Uncharted Collection و Journey به صورت رایگان در دسترس کاربران پلی استیشن خواهد بود.

بازی های Uncharted Collection و Journey برای همه رایگان می گردد

در واقع با چهار بازی عظیم رایگان از سوی سونی طرف هستیم. بسته بسیار خوب آنچارتد شامل سه قسمت ابتدایی این مجموعه بازی هاست که با وضوح تصویر بالاتر، نورپردازی بهتر و سرعت اجرای 60 فریم در ثانیه روی پلی استیشن 4 اجرا می گردد. از طرف دیگر هم بازی سفر (Journey) به عنوان یکی از بهترین تجربه های مستقل تاریخ صنعت بازی، طراحی مرحله شگفت انگیز و حس و حال بسیار خوبی را به بازی نماینده ارایه می دهد. در واقع می توان گفت که موضوع اصلی بازی Journey سفر و سیستم چند نفره خاص آن، بسیار مناسب چنین روزهایی است.

تمام کاربران پلی استیشن، بدون احتیاج به اشتراک پلی استیشن پلاس می توانند از امروز این دو بازی را به حساب کاربری خود اضافه نمایند. محدودیتی هم برای بازی کردن آن ها در نظر گرفته نشده است و پس از دریافت بازی ها، هر دو برای همواره در حساب کاربری افراد باقی خواهند ماند.

البته که کمپین در خانه بازی کنیم سونی فقط هم به ارایه دو بازی Uncharted Collection و Journey محدود نمی گردد. بودجه ای 10 میلیون دلاری از سوی سونی برای یاری به استودیوهای بازی سازی مستقل در نظر گرفته شده است. سونی گفته است که استودیوهای کوچکی که تحت تاثیر مسائل ناشی از بحران جهانی بیماری کووید 19 قرار گرفته اند، شامل دریافت یاری اقتصادی خواهند شد. استودیوهایی که احتیاج به یاری اقتصادی دارند، می توانند مستقیما با سونی ارتباط برقرار نمایند. اطلاعات بیشتر درباره چگونگی دریافت این یاری به زودی از سمت سونی منتشر خواهد شد.

بازی ها از ساعت 8:30 امشب به مدت 20 روز قابل دانلود خواهند بود.

منبع: وبلاگ پلی استیشن

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8170

به "بازی های Uncharted Collection و Journey برای همه رایگان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های Uncharted Collection و Journey برای همه رایگان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید