بانک مونته دی پاچی هشدارها در مورد افزایش ریسک را نادیده گرفته است

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران : اسناد رسمی بانک بحران زده مونته دی پاچی ایتالیا نشان می دهد، هشدارهای لازم نسبت به وضعیت بحرانی این بانک در نوامبر 2009 میلادی داده شده ولی مقام های این بخش این هشدارها را نادیده گرفته اند.

بانک مونته دی پاچی هشدارها در مورد افزایش ریسک را نادیده گرفته است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، بحران اقتصادی موجب شده است تا بانک مونته دی پاچی سومین بانک بزرگ ایتالیا در فاصله یک ماه به برگزاری انتخابات سراسری این کشور به یاری های اقتصادی دولتی وابسته باشد.

بحران اقتصادی این بانک بزرگ ایتالیا سئوالات و ابهامات در مورد عدم اتخاذ تدابیر لازم و کافی از سوی مدیران آن را برای جلوگیری از وقوع شرایط بحرانی جاری، افزایش داده است. به مدیران بانک مونته دی پاچی هشدار داده شده بود که ممکن است شرایط بحرانی این بانک از کنترل خارج گردد.

بر اساس این گزارش، منابع مطلع در این بانک ایتالیایی اعلام کردند، بخش اقتصادی این بانک که ریاست آن را فردی به نام جیان لوکا بالداساری در اختیار داشته مانند بانکی در داخل یک بانک عمل می نموده است و این بخش معمولا فعالیت های تجاری پیچیده با ریسک بالایی را انجام می داده و نظارت چندانی نیز بر فعالیت بخش اقتصادی این بانک صورت نمی گرفته است.

بانک مرکزی ایتالیا و مدیران جدید بانک مونته پاچی اعلام کردند، بسیاری از معاملات و قراردادهای تجاری این بانک بحران زده، از چشم بازرسان مخفی نگه داشته شده تا اینکه بعضی اسناد مربوط به پنهان کاری های مدیران ارشد این بانک، اکتبر گذشته کشف شده است.

تحقیقات قضایی در مورد پرونده بانک مونته دی پاچی ایتالیا هم اکنون از سوی بازپرسان سیه نا در حال اجرا است، این بانک در سال 1472 میلادی در این منطقه از ایتالیا پایه گذاری و شروع به فعالیت نموده است.

منابع قضایی ایتالیا نیز اعلام کردند، تحقیقات در این خصوص متمرکز بر اتهامات رشوه خواری و کلاهبرداری چندین مدیر ارشد بانک مونته دی پاچی از جمله بالداساری است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3457

به "بانک مونته دی پاچی هشدارها در مورد افزایش ریسک را نادیده گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک مونته دی پاچی هشدارها در مورد افزایش ریسک را نادیده گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید