بررسی ادوار مجلس نشان داده که لیست های انتخاباتی به دور از بصیرت نوشته می شود

به گزارش سهندبلاگ، جنبش دانشجویی استان اردبیل در بیانیه ای خطاب به مردم این استان، نکاتی را در خصوص انتخابات مجلس متذکر شده و ویژگی های نماینده اصلح را تبیین کردند.

بررسی ادوار مجلس نشان داده که لیست های انتخاباتی به دور از بصیرت نوشته می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، جنبش دانشجویی استان اردبیل در بیانیه ای خطاب به مردم این استان، نکاتی را درخصوص انتخابات مجلس متذکر شد.

در این بیانیه آمده است:

جنبش دانشجویی بنابر تعهد و رسالت خود نسبت به سرنوشت مردم، بدون وابستگی به اشخاص و جریانات سیاسی، وظیفه خود را در این ایام تبیین و شفاف سازی شرایط موجود با مه شکن بصیرت و ولایت می داند.

مجلس خانه مردم است نه خانه احزاب و ارائه لیست های انتخاباتی توسط برخی افراد و جناح ها توهین به شعور مردم است، مردم در انتخابات آزادند و نیازی به لیست های قیم مآبانه ندارند، هیچ فرد یا گروهی حق تحمیل کاندیدایی را به مردم ندارند. مردم خودشان آگاهانه و هوشیارانه پای صندوق های رأی حضور یافته و انتخاب خواهند کرد.

بررسی ادوار گذشته مجلس اردبیل مبین این امر است که لیست های گروه های سیاسی به دور از بصیرت و صرفا با مصلحت اندیشی های به اصطلاح معتمدین گروه های سیاسی انتخاب شده است، که نخستین آسیب این اتفاق راهیابی نمایندگان بی کفایت به مجلس است که صرفا به عنوان پیمانکاران احازب خود دست به سیاسی کاری و برآورده ساختن آمال و امیال بزرگان خود شده اند و وضع استان و شهر اردبیل همین شده است که مشاهده می شود.

مردم عزیز، جنبش دانشجویی اردبیل وظیفه خود می داند که در چهارچوب قانون و شریعت به رسالت خود یعنی معرفی معیار های انتخاب اصلح بپردازد، که به چند نمونه اشاره می شود.

1- کاندیدای اصلاح کسی است که در خدمت مردم باشد، خود را از مردم و مردم را از خود بداند، نه اینکه به دنبال قدرت طلبی و ریاست طلبی باشد.

2- مهمترین معیار صداقت و شفافیت است، برخی ها بار ها خلاف واقع صحبت کرده اند، خلاف واقع وعده داده اند، عوام فریبی کرده اند و اموال و دارایی هایشان را به صورت شفاف به مردم اعلام نکرده اند.

3- کاندید اصلح کسی است هزینه تبلیغاتی و ستادهایش معین و در حد معقول باشد نه اینکه به تجمل گرایی و ستاد های پرزرق و برف روآورد. این پول های کلانی که در تبلیغات و ستاد های پر زرق و برق آقایان خرج می شوند، از کجا آمده است؟

وقتی صحبت از هزینه میلیاردی می شود، واقعا دل هر انسان دردمندی به حال فقرا و پابرهنگان می سوزد. آیا این بود وصیت پیرجماران که فرمود: مرفهان بی درد به درد مملکت نمی خورند و باید از دردچشیده ها برای نمایندگی در مجلس استفاده کرد؟

مخلص کلام اینکه اکنون دیگر زمان آزمون و خطا گذشته و مردم بایستی بلوغ سیاسی خود را نشان دهند و مرعوب بازی های سیاسی و ظاهر آراسته کاندیدا ها نشوند و ملاک و معیار انتخاب را اصلح بودند و کارآمدی آنان برای اصلاح زیرساخت ها و توسعه استان قرار دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6800

به "بررسی ادوار مجلس نشان داده که لیست های انتخاباتی به دور از بصیرت نوشته می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی ادوار مجلس نشان داده که لیست های انتخاباتی به دور از بصیرت نوشته می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید