برق سازمان های پرمصرف قطع شد، صرفه جویی 200 مگاواتی در مصرف برق پایتخت

به گزارش سهندبلاگ، ناظریان گفت: مشارکت مردم، سازمان ها و نهاد های دولتی و غیردولتی موجب صرفه جویی 200 مگاواتی در مصرف برق پایتخت شده است.

برق سازمان های پرمصرف قطع شد، صرفه جویی 200 مگاواتی در مصرف برق پایتخت

به گزارش به نقل از وزارت نیرو، کامبیز ناظریان با اشاره به قطع برق ادارات پرمصرف دولتی و غیردولتی پایتخت از امروز، گفت: به منظور مدیریت مصرف شهر تهران و حسب مصوبه هیئت دولت و دستورالعمل استانداری تهران تمامی سازمان های ملی، استانی، نهاد های عمومی غیردولتی، بانک ها، شهرداری ها و مؤسسات آموزش عالی بایستی مصرف برق خود را 10 درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند.

وی اضافه کرد: براساس دستورالعمل استانداری تهران سازمان های یاد شده می بایست در زمان پیک از مولد های تأمین اضطراری برق استفاده و همچنین دمای سیستم های سرمایشی خود را روی عدد 25 درجه تنظیم نمایند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر اینکه 250 نفر ارزیاب مدیریت مصرف در حال کنترل سیستم مصرفی برق ادارات تهران هستند، بیان کرد: تمامی سازمان های مهم پایتخت به کنتور های هوشمند مجهز شده اند تا مصرف برق آن ها از راه دور کنترل گردد.

ناظریان با اشاره به اینکه مصرف برق ظهر امروز شهر تهران به 4 هزار و 510 مگاوات رسیده بود، گفت: در حال حاضر مشارکت مردم، سازمان ها و نهاد های دولتی و غیردولتی موجب صرفه جویی 200 مگاواتی در مصرف برق پایتخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه هر یک درجه افزایش دما حدود 150 مگاوات به بار شبکه شهر تهران اضافه می نماید، ادامه داد: با توجه به افزایش دمای هوا در چند روز آینده انتظار می رود تمامی سازمان ها و مردم نسبت به کاهش 10 درصدی مصرف برق خود در زمان پیک مصرف (ساعت 12 تا 16) توجه ویژه ای داشته باشند تا خللی در تأمین برق پایدار مشترکان پایتخت ایجاد نگردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2436

به "برق سازمان های پرمصرف قطع شد، صرفه جویی 200 مگاواتی در مصرف برق پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق سازمان های پرمصرف قطع شد، صرفه جویی 200 مگاواتی در مصرف برق پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید