برگزاری اولین سمینار آموزشی خود ارزیابی تأسیسات گردشگری منطقه فرهنگی کاشان

به گزارش سهندبلاگ، رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان و رئیس دبیرخانه شمال استان اصفهان از برگزاری اولین سمینار آموزشی خودارزیابی تأسیسات گردشگری منطقه فرهنگی کاشان توسط اداره میراث فرهنگی کاشان و با همکاری شرکت تلاشگران اندیشه کاراد در محل هتل سرای عامری های کاشان اطلاع داد.

برگزاری اولین سمینار آموزشی خود ارزیابی تأسیسات گردشگری منطقه فرهنگی کاشان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، مهران سرمدیان رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان با اعلام این خبر گفت: موضوع این سمینار که با حضور 90 نفر از مدیران تاسیسات گردشگری شهرستانهای کاشان، نطنز و آران و بیدگل برگزار شد آشنایی با ضوابط ارزیابی و درجه بندی تأسیسات گردشگری با رویکرد خود ارزیابی بود.

سرمدیان با اشاره به اهمیت مباحث آموزشی و با توجه به درهم تنیدگی فرهنگی مناطق مختلف در شمال استان اصفهان و لزوم برنامه ریزی برای توسعه صنعت در منطقه فرهنگی کاشان، برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی گردشگری را به موضوع دبیرخانه شمال استان در این شهر را از اقدامات مثبت اداره میراث فرهنگی کاشان دانست.

حجت الله ناصحی پور معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، کاشان نیز در این همایش با اشاره به لزوم ارتقاء سطح کیفی آموزشهای تخصصی، هدف از برگزاری این سمینار یک روزه آموزشی را بهبود کیفیت آموزشی، دانش و مهارت مدیران تأسیسات گردشگری با رویکرد خودارزیابی و ثبت مستندات مطرح کرد.

ناصحی پور اضافه کرد: با توجه به توسعه صنعت گردشگری در منطقه فرهنگی کاشان و با توجه به استقبال خوب گردشگران داخلی و خارجی در 10ساله اخیر و احتیاج به ارائه خدمات مناسب در زیرساخت های گردشگری استان، این برنامه های آموزشی و نشستهای تخصصی مرتبط با حوزه گردشگری از اولویت بالایی در این حوزه برخوردار بوده و در آینده نیز برنامه های ویژه در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

او گفت: آموزش دهیاران شهرستان کاشان با موضوع مردم نگاری روستایی و هویت، آموزش دهیاران بخش میمه با موضوع توسعه اقامتگاه های بوم گردی، از برنامه های آموزشی قبلی بود که در این راستا انجام شد و این سمینار نیز در سال 1398 به عنوان اولین سمینار آموزشی مخصوص مدیران تأسیسات گردشگری اعم از هتل ها، هتل آپارتمانها، مهمانپذیر ها، اقامتگاههای سنتی و اقامتگاههای بومگردی در شهرستانهای کاشان، نطنز و آران و بیدگل، سومین برنامه در این راستا است.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی کاشان محتوای برنامه آموزشی این سمینار را آشنایی با ضوابط کیفیت خدمات، آموزش شیوه خود ارزیابی تأسیسات گردشگری، نحوه شناسایی مغایرت ها و شیوه برطرف آنها، کارگاه علمی شیوه مستند سازی جهت ارزیابی مطرح کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3158

به "برگزاری اولین سمینار آموزشی خود ارزیابی تأسیسات گردشگری منطقه فرهنگی کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین سمینار آموزشی خود ارزیابی تأسیسات گردشگری منطقه فرهنگی کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید