بهزادی: جای فینالیست آسیا پایین جدول نیست، انگیزه زیاد بازیکنان پرسپولیس برای ما عجیب بود

به گزارش سهندبلاگ، دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازیکنان پرسپولیس با وجود قهرمان شدن در لیگ برتر انگیزه زیادی داشتند و این موضوع برای ما عجیب بود.

بهزادی: جای فینالیست آسیا پایین جدول نیست، انگیزه زیاد بازیکنان پرسپولیس برای ما عجیب بود

یوسف بهزادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد برد تیمش برابر پرسپولیس گفت: تیم ما قبل از این بازی شرایط خاصی داشت و به منطقه خطر نزدیک شده بودیم به همین دلیل احتیاج به دریافت امتیاز داشتیم و هدف مان این بود که حداقل نبازیم. خدا را شکر که در نهایت با همدلی بازیکنان سه امتیاز مهم گرفتیم و این یک عیدی عظیم برای تیم ما بود، البته پرسپولیس هم تیم بسیار خوبی است ولی برای ما عجیب بود که آنها با وجود قطعی شدن قهرمانی شان در لیگ برتر، خیلی انگیزه داشتند و در تمامی صحنه ها می جنگیدند.

وی در مورد قرار دریافت در ترکیب ثابت تیمش تاکید نمود: چند هفته بود که بازی نمی کردم و خیلی دوست داشتم برابر پرسپولیس بازی کنم و خودم را نشان دهم. خدا را شکر می کنم که روسفید شدم و خدا هم کمکم کرد تا گلی دریافت نکنم.

بهزادی با بیان اینکه ذوب آهن فصل سختی را پشت سر گذاشت،گفت: ذوب آهن یکی از ریشه دارترین تیم های ایران است و شخصیت این تیم طوری است که خیلی ها باور نمی نمایند در پایین جدول قرار بگیرد. جای فینالیست آسیا در پایین جدول نیست ولی متاسفانه امسل نتایج خوبی برای تیم ما رقم نخورد. در برخی بازی ها ایراد از خودمان بود، در برخی از بازی ها بدشانس بودیم و البته در چند بازی هم واقعا بابت داوری اذیت شدیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9857

به "بهزادی: جای فینالیست آسیا پایین جدول نیست، انگیزه زیاد بازیکنان پرسپولیس برای ما عجیب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهزادی: جای فینالیست آسیا پایین جدول نیست، انگیزه زیاد بازیکنان پرسپولیس برای ما عجیب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید