به جز استقلال سایر نمایندگان ایران در آسیا هم باید نگران باشند

به گزارش سهندبلاگ، سهیل مهدی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره وضعیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و شرایط استاندارد استادیوم ها صحبت هایی را مطرح و تاکید نمود به جز استقلال، سه نماینده دیگر ایران هم که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب نموده اند باید نگران باشند.

به جز استقلال سایر نمایندگان ایران در آسیا هم باید نگران باشند

* خبرنگاران- آقای مهدی! خبرهایی مبنی بر عدم تایید ورزشگاه نقش دنیا برای حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا منتشر شده است. آیا این خبر صحت دارد؟

- سهیل مهدی: باید بگویم هنوز هیچ ورزشگاهی برای فصل بعد تایید نشده است و فقط بحث ورزشگاه نقش دنیا نیست. از امروز برنامه ای برای ممیزی ورزشگاه ها داریم. این موضوع می طلبد که دوره ای را هم برگزار کنیم. حتی ورزشگاه آزادی هم تایید نشده است. باید نواقص را گزارش کنیم. اگر رفع گردد که مورد تایید قرار می گیرد.

* آیا نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا اخیراً از ورزشگاه ها بازدید نموده اند؟

- خیر؛ اینکه می گویم ورزشگاه ها تایید نشده به این دلیل است که فصل گذشته به انتها رسیده. باید سیکل جدید تایید ورزشگاه ها مجدداً صورت بگیرد. با حساسیت های شورای امنیت ملی و مصوبه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، باید کلیه استانداردها و الزامات در ورزشگاه ها عملیاتی گردد. بعد از آن یک ممیزی خواهیم داشت و گزارش دقیق را برای اداره کل ورزش استان و یا مالک ورزشگاه می فرستیم.

* آیا AFC برای فصل بعد استانداردهای جدیدی را به ورزشگاه ها اضافه نموده است؟

- قطعاً بحث ایمنی و امنیت ورزشگاه ها به شدت مورد رصد است و باید نواقص را رفع کرد.

* ورزشگاه نقش دنیا فصل گذشته مجوز نگرفت. آیا از سال گذشته اتفاق جدیدی برای رفع کردن مسائل اتفاق افتاده است؟

- حدود 6 ماه است که از این ورزشگاه بازدید نداشته ایم. باید مجدداً این ورزشگاه را از نزدیک ببینیم. سال گذشته پیمانکار تازه ورزشگاه را تحویل داده بود و هنوز به صورت کامل تمام نشده بود. برای همین محوطه ورزشگاه حالت کارگاهی داشت یا پارکینگ ها و جاده های دسترسی و سکوها مسائلی داشت.

* مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری هفته گذشته خود از احتمال حذف یکی از نمایندگان ایران در آسیا به خاطر مسائل اقتصادی اطلاع داد. خیلی ها از باشگاه استقلال به عنوان تیمی که از آسیا حذف می گردد یاد کردند.

- یک موقع این اعلام نگرانی ها مثبت است تا تیم ها به تکاپو بیافتند. با این حال منظور آقای تاج فقط یک باشگاه نبود. فقط شاید یک مورد حادتر از بقیه بوده است. بهتر است بگوییم هر چهار نماینده ایران باید نگران وضعیت خود برای فصل آینده باشند نه فقط باشگاه استقلال.

* آیا این نگرانی فقط محدود به بدهی های اقتصادی است؟

- شامل تمام موارد می گردد؛ از جمله بدهی های اقتصادی، مالکیت باشگاه، ورزشگاه و مسائلی از این دست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2104

به "به جز استقلال سایر نمایندگان ایران در آسیا هم باید نگران باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به جز استقلال سایر نمایندگان ایران در آسیا هم باید نگران باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید