بیسو T3 و حریفان یاغی

به گزارش سهندبلاگ، با یک ظاهر مثلا خشن، فرم کلی نزدیک به محصولات هوندا و چند حرکت جیغ در طراحی بخش عقب، بیسو تی3 قصد دارد بازار را از رفقای چینی نظیر هاوال اچ2، هایما اس5، جک اس3 و چانگان سی اس35 پس بگیرد. خودرویی که در بدو ورود به بازار با استقبال سرد مشتریان روبه رو شده و انتشار خبرهایی درباره کمبود قطعات یدکی موجب شده تا کمتر کسی سراغی از بیسو بگیرد. آیا این خودرو واقعا ارزش خریدی همپای رقبای مشهور چینی را دارد؟

بیسو T3 و حریفان یاغی

خب اگر از بخش فنی شروع کنیم، بیسو وضعیت چندان برجسته ای ندارد ولی خیلی هم وضعیتش بد نیست. موتور به کار رفته در بیسو T3 حجمی معادل 1.3 لیتر و چهار سیلندر دارد و به موتور توربوشارژر مجهز شده است. قدرت این موتور به 133 اسب بخار و گشتاور آن به 185 نیوتن متر می رسد. این موتور وظیفه به حرکت درآوردن جثه 1.4 تُنی بیسو T3 را بر عهده دارد. برای انتقال قدرت یک جعبه دنده CVT در نظر گرفته شده و موجب شده تا شتاب اولیه خوبی در T3 مشاهده نکنیم.

در بخش ابعاد و گنجایش اما بر اغلب رقبا جز هایما اس5 برتری دارد. بیسو با داشتن طول و عرض و ارتفاعی به میزان 4.35، 1.82 و 1.68 متر وضعیتی بالاتر از استانداردهای گروه دارد. البته به نظر می رسد ارتفاع زیاد و عرض کم خودرو احتمالا موجب خواهد شد تا پایداری بیسو چندان بالا نباشد.

از جمله امکانات این چینی نه چندان جذاب، سیستم کمکی حرکت در سر بالایی یا HSA، اتو هلد، سیستم ورود و استارت بدون کلید، دوربین و سنسور پارک دنده عقب، سنسور پارک جلو، نمایشگر لمسی 9 اینچی، جعبه دنده اتوماتیک CVT، سانروف به همراه سقف پانورامیک، کروز کنترل، ایموبلایزر، فرمان برقی، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، غربیلک فرمان اسپورت با قابلیت تنظیم ارتفاع به همراه سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک است که به نسبت تی3 را در وضعیتی بهتر از رقبا قرار می دهد.

در کل به نظر می رسد بیسو با توجه به قیمت 175 تا 250 میلیونی رقبا، در قیمت 240 میلیونی رقیب چندان قدری نیست مخصوصا اینکه کسی از خدمات پس از فروش، شبکه تامین قطعات و اعتبار برند بیسو اطلاعات شفافی ندارد. هرچه نباشد از ورود جک، چانگان و هایما به ایران بیش از پنج سال می گذرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیوار
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3692

به "بیسو T3 و حریفان یاغی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیسو T3 و حریفان یاغی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید