ترابیان: مگر قرار بود فرزندم را به تیم ملی ببرم که برای آمدن دژاگه و قوچان نژاد سنگ اندازی می کردم؟!

به گزارش سهندبلاگ، سرپرست پیشین تیم ملی فوتبال گفت: پاداش ها براساس فرمولی پرداخت می شد و ما پاداش ها را با امضای آقایان پرداخت می کردیم که نمونه آخر آن پاداش شش هزار دلاری پس از بازی با اندونزی بود.

ترابیان: مگر قرار بود فرزندم را به تیم ملی ببرم که برای آمدن دژاگه و قوچان نژاد سنگ اندازی می کردم؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، عباس ترابیان در خصوص اظهارات کارلوس کی روش علیه او گفت: اکنون زمان مناسبی نیست که در خصوص این مسائل صحبت کنیم. فروردین ماه دو بازی حساس برای تیم ملی در پیش داریم و باید با آرامش کارمان را انجام دهیم. این مسائل به غیر از ضرر چیزی نخواهد داشت و حتی الامکان سعی می کنیم، سکوت کنیم.

وی که با رادیو ورزش گفت وگو می کرد، اضافه کرد: از سال 91 ارتباطی با تیم ملی ندارم و نمی دانم چرا امروز ایشان (کی روش) مواردی را مطرح می کند که اتهام است. این حاشیه ها به غیر از ضرر برای تیم ملی سودی نخواهد داشت. ایشان از ادبیات غیرحرفه ای استفاده می کند که در ذهن آدم نمی گنجد.

سرپرست پیشین تیم ملی فوتبال گفت: ایشان در دو مورد به من اتهام زده است که مجبورم به خاطر سنگین بودن این اتهامات پاسخ دهم تا اذهان عمومی مسائل را بدانند. او گفته که بنده در زمان سرپرستی تیم ملی برای آمدن اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد سنگ اندازی کردم، چه دلیلی دارد که این کار را انجام دهم؟ آیا فرزندم را می خواستم به تیم ملی ببرم؟ باعث افتخار من است که دو عزیز از خارج از کشور به تیم ملی آمدند و همه وجودشان را گذاشتند. مگر بیمار هستم که به خودم بخواهم ضربه بزنم؟

ترابیان ادامه داد: زمانی که دژاگه برای اولین بار در تیم ملی حضور پیدا کرد من نوامبر 2011 تیم ملی را ترک کردم، از طرفی رضا قوچان نژاد نیز پس از دژاگه به تیم ملی آمد، بنابراین این مسائل ربطی به من ندارد. از طرفی آقای والی زاده می داند که قضایا از چه قرار بوده است.

وی شرح داد: مورد دیگری که ایشان اشاره کرده به سفرهای تیم ملی برمی شود که عنوان شده پاداش هایی که باید به بازیکنان داده می شد به دوستانم داده ام. ایشان با این کار می خواهد بازیکنان را مقابل من قرار دهد. زمانی که تیم می خواهد به سفر خارج از کشور برود لیست اعضا به شورای برون مرزی می رود تا این لیست به تصویب برسد، وقتی لیست به تصویب رسید دیگر نمی توان فردی را به آن اضافه کرد. پاداش ها براساس فرمولی پرداخت می شد و ما پاداش ها را با امضای آقایان پرداخت می کردیم که نمونه آخر آن پاداش شش هزار دلاری پس از بازی با اندونزی بود که با امضای او (کی روش) پرداخت شد.

سرپرست پیشین تیم ملی فوتبال در خصوص اینکه ظاهراً کی روش به دلیل اینکه در جلسه با اینفانتینو دبیرکل یوفا حضور نداشته ناراحت است، گفت: اصلاً چنین چیزی مطرح نیست، ضمن اینکه به من ربطی ندارد که چه کسی در جلسه حضور دارد. اعضایی که در جلسه باید حضور می یافتند به انتخاب خود رئیس فدراسیون فوتبال بود. به عنوان مثال مهدی تاج درباره لیگ صحبت کرد و یا دکتر علیزاده به تشریح وضعیت آکادمی پرداخت. ایشان می داند که کفاشیان به صورت شفاهی برای این جلسه دعوت شان کرده بود اینکه حالا چرا حضور نیافتند ربطی به من ندارد. از طرفی اگر من کنار اینفانتینو بودم به این دلیل بود که با او دوستی 17 ساله دارم و به خاطر این فرد سفرم به ازبکستان را لغو کردم.

ترابیان در پاسخ به این پرسش که آیا سرمربی تیم ملی به لحاظ قانونی می تواند چنین صحبت هایی را مطرح کند، مطرح نمود: در قرارداد مربیان نوع مصاحبه ها قید می شود و این توافقی است که بین فدراسیون و سرمربی صورت می گیرد و علاقه مند نیستم که به این موضوع بپردازم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4283

به "ترابیان: مگر قرار بود فرزندم را به تیم ملی ببرم که برای آمدن دژاگه و قوچان نژاد سنگ اندازی می کردم؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابیان: مگر قرار بود فرزندم را به تیم ملی ببرم که برای آمدن دژاگه و قوچان نژاد سنگ اندازی می کردم؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید