تیم پزشکی وزارت بهداشت بربالین دانش آموزان زاهدانی حضور یافت

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، دکتر طیب قدیمی معاون اجرایی حوزه معاونت درمان وزارت بهداشت به محض ورود به زاهدان با حضور در بخش سوختگی کوثر بیمارستان امام علی(ع) زاهدان ضمن آنالیز روند درمان دانش آموزان مصدوم حادثه آتش سوزی مدرسه غیر دولتی اسوه حسنه زاهدان با خانواده های داغدار نیز دیدار و مصاحبه کرد.

تیم پزشکی وزارت بهداشت بربالین دانش آموزان زاهدانی حضور یافت

معاون اجرایی حوزه معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: مراقبت های درمانی فعلی خوشبختانه مراقبت های استانداردی است که در بیمارستان های مجهز ویژه سوختگی کشور نیز به همین شکل ارائه می گردد.

وی توضیح داد: مشکل اصلی ما پیش آگهی سخت سوختگی های تنفسی است و مصدومین این سانحه علاوه بر سوختگی های شدید پوستی، دچار سوختگی گسترده در بافت پوششی مخاط راه های هوائی هم هستند.

قدیمی با بیان اینکه خطر سوختگی های جلدی قابل پیش بینی تر از سوختگی های استنشاقی است، گفت: در حال حاضر احتیاج به اقدام اضافی نیست و تمامی اقدامات مورد احتیاج توسط تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اجرا شده است.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک همچنین ادامه داد: تیم درمانی حاضر در زاهدان متشکل از 3 نفر فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی، جراح عمومی، فوق تخصص مراقبت های ویژه، فوق تخصص کلیه اطفال، متخصص عفونی و پرستاران دوره دیده مراقبت سوختگی و سایر تخصص های ضروری است.

وی که به نمایندگی از وزارت بهداشت در زاهدان حضور یافته است، ادامه داد: آماده ام تا هر خدمتی که از دستم بر می آید برای این مصدومان انجام دهم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 228

به "تیم پزشکی وزارت بهداشت بربالین دانش آموزان زاهدانی حضور یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم پزشکی وزارت بهداشت بربالین دانش آموزان زاهدانی حضور یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید