جریمه پنج هزار دلاری برای ذوب آهن

به گزارش سهندبلاگ، پس از اینکه ذوب آهن از حضور در جام والیبال باشگاه های آسیا انصراف داد، کنفدراسیون آسیا این تیم را 5 هزار دلار جریمه کرد.

جریمه پنج هزار دلاری برای ذوب آهن

کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) تیم بانوان ذوب آهن اصفهان را که از حضور در رقابت های جام باشگاه ها انصراف داده بود جریمه کرد

تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان قهرمان لیگ برتر باشگاه های کشور در سال 1397 بعنوان نماینده ایران در این دوره از مسابقات جام باشگاه های آسیا معرفی گردید، اما مسئولان این باشگاه ها در دقیقه نود انصراف خود را از حضور در این پیکار ها اعلام کردند.

فدراسیونی ها به دنبال انتخاب جایگزین برای این تیم بودند برهمین اساس با مسئولان باشگاه پیکان وارد مذاکره شدند که با مخالفت آن ها برای حضور در این رقابت ها روبرو شدند.

با این اوصاف و پس از اینکه هیچ تیمی حاضر به حضور در این رقابت ها نشد، کنفدراسیون والیبال آسیا باشگاه ذوب آهن اصفهان را به پرداخت پنج هزار دلار بعنوان جریمه نقدی محکوم نموده است.

رقابت های والیبال بانوان جام باشگاه های آسیا از اوایل اردیبهشت در چین شروع خواهد شد اما ایران نماینده ای در این رقابت ها نخواهد داشت.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال در رابطه با این موضوع گفت: باشگاه پیکان با ارسال نامه ای به فدراسیون از حضور در جام باشگاه ها انصراف داد و گفت که نمی تواند شرکت کند. به این ترتیب نماینده ای در این مسابقات نداریم.

زبردست در پاسخ به این سوال که چرا تیم امید که زیر نظر فدراسیون است به مسابقات اعزام نشد نیز گفت: زمان مسابقات بد بود چون وسط برنامه آماده سازی تیم برگزار می شد. اگر به جای اردیبهشت در خرداد برگزار می شد به عنوان یک بازی تدارکاتی می توانستیم شرکت کنیم. اما تنها دو اردو برگزار کردیم و فعلاً در حال شناسایی نفرات هستیم. بنابراین باید تیم را از نظر تمرینی به نتیجه برسانیم.

4، 250

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1183

به "جریمه پنج هزار دلاری برای ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه پنج هزار دلاری برای ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید