جزئیات مرگ یک اسکی باز در محله شمشک، قربانی خارج پیست اسکی می کرد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، مدتی است که برگزاری تورهای اسکی کوهستان در پیست های اسکی و محدوده آنها رواج پیدا نموده است. اسکی بازان در این تورها با بستن پوست بر کف اسکی خود قادرند راستا سراشیبی را بدون سُر خوردن تا قله بالا بروند.

جزئیات مرگ یک اسکی باز در محله شمشک، قربانی خارج پیست اسکی می کرد

بعد از ظهر امروز یکشنبه یک اسکی باز ایتالیایی بر اثر ریزش بهمن جان خود را از دست داد.

حسین ساوه شمشکی مسئول کارگروه ورزش تعاونی توسعه پایدار شمشک در مصاحبه با خبرنگاران در این خصوص گفت: این اتفاق خارج از پیست اسکی شمشک و در فاصله 3 کیلومتری آن در محدوده پی نوسو آبک رخ داده است. در حالی بعضی از رخ دادن این حادثه در پیشت شمشک می گویند که از روز گذشته پیست علیرغم برطرف نواقص 15 گانه از سوی سازمان استاندارد پلمپ شده است.

وی اضافه نمود: اسکی بازان کوهستان زیر نظر فدراسیون کوهنوردی فعالیت می نمایند و در گزارش آنها نیز آورده شده است که اسکی بازان خارج از محدوده پیست اسکی می کردند.

ساوه شمشکی توضیح داد: این اتفاق می تواند در تمام کوه های منطقه رخ بدهد. در همین منطقه در گذشته نیز تعدادی از اسکی بازان جان خود را در زیر بهمن از دست دادند. مسئولان تورهای اسکی کوهستان باید توجه بیشتری به ایمنی و حفظ جان اسکی بازان داشته باشند و اطلاعات کافی در مورد مناطق بهمن خیز و خطرات آن کسب نمایند تا در آینده شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6991

به "جزئیات مرگ یک اسکی باز در محله شمشک، قربانی خارج پیست اسکی می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مرگ یک اسکی باز در محله شمشک، قربانی خارج پیست اسکی می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید