حالت تاریک به نسخه iOS 13 افزوده می گردد

به گزارش سهندبلاگ، اپل رسما بیان کرد iOS 13 دوشنبه آینده در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل رونمایی می گردد. بنابراین همه ما انتظار داریم که در این تاریخ شاهد ویژگی هایی جدید در سیستم عامل IOS نیز باشیم.

حالت تاریک به نسخه iOS 13 افزوده می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یکی از مواردی که به طور مداوم به سیستم عامل iOS 13 نسبت داده می گردد، احتمال وجود حالت تاریک در این سیستم عامل است. همانطور که از نام این حالت معین است، در این شرایط شاهد پس زمینه های واقعی سیاه و سفید، حداقل در بعضی از برنامه های داخلی مانند موسیقی خواهیم بود.

این حالت در گوشی هایی که صفحه نمایش AMOLED دارند، عالی به نظر می رسد. از آنجایی که گوگل نیز یک تم تاریک را برای نسخه اندروید بعدی خود نیز اضافه می نماید، به نظر می رسد که سال 2019 سالی است که در آن دو سیستم عامل اصلی تلفن همراه این ویژگی جدید هیجان انگیز را دریافت می نمایند.

در iOS 13، حالت تاریک را می توانید در تنظیمات یا با گزینه های مرکز کنترل فعال کنید. در صفحه اصلی تنها تغییر قابل ملاحظه هنگامی رخ می دهد که حالت تاریک را روشن می کنید و به جای نور یک پس زمینه تیره دارید. یکی دیگر از تغییرات UI در انسخه بعدی تغییرات رابط کاربری است که پس از دریافت عکس روی صفحه نمایش ظاهر می گردد.

افزون بر این ها iOS 13 با یک برنامه یادآوری طراحی شده که شامل یک جعبه جستجو و مجموعه ای از لیست های یادآوری شما است. این برنامه با استفاده از فونت SF UI Rounded، معرفی شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1833

به "حالت تاریک به نسخه iOS 13 افزوده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالت تاریک به نسخه iOS 13 افزوده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید