حضور کارشناس ارشد اکوتوریسم استان آذربایجان غربی در دوره آموزشی در کشور ژاپن

به گزارش سهندبلاگ، کارشناس ارشد اکوتوریسم استان آذربایجان غربی در دوره آموزشی طراحی و مدیریت اکوتوریسم (توسعه پایدار) کشور ژاپن حضور یافت.

حضور کارشناس ارشد اکوتوریسم استان آذربایجان غربی در دوره آموزشی در کشور ژاپن

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی با هماهنگی های بعمل آمده با سازمان متبوع؛ یکی از کارشناسان این اداره کل بهمراه 5 تن دیگر از کارشناسان استانهای شمالغرب کشور (آذربایجان غربی - آذربایجان شرقی - کردستان - اردبیل و زنجان)و سازمان مرکزی برای شرکت در دوره ویژه طراحی و مدیریت اکوتوریسم (توسعه پایدار) به کشور ژاپن اعزام شد.

این دوره آموزشی توسط شرکت آژانسهای بین المللی کشور ژاپن جایکا (JICA) ترتیب یافته و بمدت 22 روز در شهرهای توکیو ، فوجی نومیا ، ناگویا و کیوتو برگزار خواهد شد .

برهمین اساس ودود فخاری کارشناس ارشد اکوتوریسم و مسئول اقامتگاههای بوم گردی استان آذربایجان غربی به نمایندگی از این اداره کل در این دوره حضوریافته و در کلاسهای آموزشی شامل سیاست های اکوتوریسم در پارک های ملی ، معرفی اکوتوریسم ژاپن ، سیاستهای گردشگری ، اکوتوریسم جهانی و بازدید های میدانی از تعدادی از جاذبه های طبیعی و روستایی شرکت خواهد نمود .

ودود فخاری کارشناس اعزامی این اداره کل در تشریح بیشتر این دوره آموزشی گفت : برنامه های مختلف تئوری و کارگاهی برای این دوره در نظر گرفته شده که در طول این مدت به مرحله اجرا درخواهد آمد که حضور در وزارت محیط زیست و گردشگری کشور ژاپن ، بازدید از مرکز جامع اکوتوریسم (JES ) و دفتر مرکزی جایکا و برنامه های در دست اجرا در کوه فوجی (بلندترین قله و نماد کشور ژاپن) ، حضور در مرکز میراث جهانی استان شیزواکا ، جزیره ساکوشیما از جمله برنامه ها مربوط به این دوره خواهد بود .

شرکت آژانس های بین المللی جایکا ژاپن نهادی غیر دولتی است که زیر نظر دولت ژاپن در زمینه های مختلف از جمله اجرای پروژه های مطالعاتی ، عملیاتی ، اجرایی و آموزشی را در راستای ایجاد صلح جهانی و رابطه پایدار با بیش از 80 کشور در سطح جهان در دست اجرا دارد .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3080

به "حضور کارشناس ارشد اکوتوریسم استان آذربایجان غربی در دوره آموزشی در کشور ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور کارشناس ارشد اکوتوریسم استان آذربایجان غربی در دوره آموزشی در کشور ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید