حمایت از ایده ها و خاتمه نامه های دانشجویی در علم بهتر است

به گزارش سهندبلاگ، تهران (پانا) - شبکه رادیویی تهران با حمایت از ایده های علمی و یاری به تجاری شدن ایده های برتر، روزهای زوج ساعت 15 از برنامهعلم بهتر است همراه مخاطبان است.

حمایت از ایده ها و خاتمه نامه های دانشجویی در علم بهتر است

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ پیغام امیری، مدیر گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران درباره برنامهعلم بهتر است گفت: برنامهعلم بهتر است یک مجله علمی، با رویکرد شناخت بهتر علم و فناوری در راستای معرفی توانمندی ها و دستاوردهای علمی تا کاربردی کردن علم در صنعت است.

وی اضافه کرد: در این برنامه گفتگوهای علمی و کاربردی با مشارکت دانشجویان، نخبگان، اساتید، اعضای هیئت علمی، کارآفرینان، مسئولین، مدیران نهاد ها و ارگان های مربوطه انجام می پذیرد.

به گفته امیری؛ این مجله علمی در دو بخش به آنالیز موضوعات می پردازد؛ بخش اول خبر و رویدادهای مهم علمی ایران و دنیا آنالیز می گردد و در بخش دوم تحلیل، پیشنهاد، راه حل، ارائه راستا درست به نخبگان و کارآفرینان برای کاربردی کردن علم است که به آنالیز طرح ها، خاتمه نامه ها، ایده ها تا چگونگی عملیاتی شدن آنها پرداخته می گردد.

هدف اصلی برنامه معرفی توانمندی های علمی در کشور و یاری به رونق فراوری بر پایه دانش بومی است که همراه با معرفی نخبگان جوان و تقویت باور امید به آینده، حمایت از ایده های علمی و یاری به تجاری شدن ایده ها انجام می پذیرد.

علاوه بر این؛ پویش ایده باز با مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برای پشتیبانی از نخبگان علمی و ایده پردازان برتر راه اندازی شده است.

معرفی توانمندی و ظرفیت های نخبگان علمی و حمایت از ایده ها و خاتمه نامه های دانشجویی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق شعار سال با رویکرد فراوری ثروت از علم از ضروریات تهیه و پخش برنامه علم بهتر است.

مدیر گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران با معرفی بخش های مختلف برنامه اضافه کرد: در بخشی با عنوان مشاهیر به معرفی چهره های ماندگار علمی پرداخته می گردد. خیلی ساده درباره استفاده از فناوری برای راحتی زندگی است. در بخش مستند کوتاهاماکن علمی و کاربرد آنها معرفی خواهد شد.

تهیه کننده آرزو مددی، گوینده غزاله کفاش طلب، کارشناس-ژورنالیست بهاره صفوی و محمد صالح تیمار، نویسنده فاطمه ترسا، آیتم ساز و هماهنگی فرشته یوسف پور، یاسر کطاییان ارتباطات.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15832

به "حمایت از ایده ها و خاتمه نامه های دانشجویی در علم بهتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از ایده ها و خاتمه نامه های دانشجویی در علم بهتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید