حمایت سرمربی برایتون از جهانبخش در صحنه درگیری با واکر

به گزارش سهندبلاگ، تهران- خبرنگاران- کریس هیوتون سرمربی تیم برایتون معتقد است در جریام درگیری علیرضا جهانبخش و کایل والکر در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، داور باید واکر را از زمین بازی اخراج می کرد.

حمایت سرمربی برایتون از جهانبخش در صحنه درگیری با واکر

به گزارش روز یکشنبه خبرنگاران، اسکای اسپورتس نوشت: در جریان درگیری واکر و جهانبخش در نیمه نخست بازی، دفاع راست سیتی با پیشانی به صورت جهانبخش ضربه ای وارد کرد و در ادامه بازیکن ایرانی برایتون نیز کمی از کوره در رفت اما آنتونی تیلور داور دیدار، واکر را تنها با یک کارت زرد جریمه کرد.

این در حالی است که صحنه مذکور بار دیگر توسط یاری داور ویدئویی (VAR) بازبینی شد اما تصمیم ابتدایی تایید و همچنان به قوت خود باقی ماند.

هیوتون در این باره گفت: به نظرم جریمه این حرکت کارت قرمز مستقیم بود؛ از بازیکنان می خواهیم که در چنین صحنه هایی صادق باشند و علیرضا در این مورد بزرگ نمایی نکرد این در حالی است که پیش تر به دفعات دیده ایم که بازیکنان در مواجهه با چنین صحنه هایی خود را نقش بر زمین می نمایند.

وی ادامه داد: نمونه هایی زیادی وجود دارد که بازیکن خاطی با کارت قرمز جریمه شده و به شخصه معتقدم در این صحنه به اندازه ای نیروی اضافی وارد شد که داور را مجاب به نشان دادن کارت قرمز بکند.

سرمربی برایتون که تیمش با گل زودهنگام گابریل ژسوس در ومبلی متحمل شکست شد، در عین حال که نا امیدی دوچندان خود را نسبت به وجود فناوری یاری داور ویدئویی و عملکرد ضعیف آن ابراز کرد به رغم تصمیم مذکور همچنان از این فناوری حمایت می نماید.

وی در ادامه گفت: در برهه ای هستیم که همه خواهان این فناوری هستند، شاید با توجه به تصمیمی اخیر نظرم کمی تغییر نموده باشد اما واکنش علیرضا درست بود زیرا واکنش او مشخص نماینده نیست و تصمیم نهایی بر عهده داوران است.

گفتنی است آلن شیرر ستاره اسبق تیم ملی انگلیس پس از بازی تایید کرد که واکر به دلیل ضربه ای که وارد نموده و بروز حرکت غیر ورزشی باید اخراج می شده است.

ورزشی**3991**9118**

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1195

به "حمایت سرمربی برایتون از جهانبخش در صحنه درگیری با واکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت سرمربی برایتون از جهانبخش در صحنه درگیری با واکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید