خانواده هواوی میت 40 آخرین گوشی های مجهز به تراشه کایرین هستند

به گزارش سهندبلاگ، ساعاتی قبل هواوی اعلام نمود که گوشی های پرچم دار هواوی میت 40 آخرین گوشی های دارای تراشه اختصاصی این شرکت موسوم به کایرین هستند. مدیرعامل بخش گجت های مصرفی هواوی در جریان یک سخنرانی گفته که پس از 15 سپتامبر 2020 فراوری تراشه های کایرین امکان پذیر نیست. در این تاریخ، تحریم های جدید آمریکا که مربوط به تراشه های هواوی هستند، به طور کامل اجرایی می گردد.

خانواده هواوی میت 40 آخرین گوشی های مجهز به تراشه کایرین هستند

شرکت تایوانی TSMC تراشه های کایرین را فراوری می نماید که برای فراوری تراشه ها از تجهیزات آمریکایی بهره می برد. طبق تحریم های جدیدی که دولت ترامپ وضع نموده، فراورینمایندگان تراشه ها برای اینکه بتوانند با هواوی همکاری داشته باشند، باید از طرف آمریکا مجوز دریافت نمایند. مدتی قبل TSMC رسما اظهار داشت که که دیگر تراشه های هواوی را فراوری نمی نماید که این یعنی نتوانسته مجوزهای مربوطه را دریافت کند.

اگرچه تراشه های هواوی نسبت به رقبا بهترین نیستند، اما از طرف دیگر بدترین هم محسوب نمی شوند. هواوی که در مدت کوتاهی پیروز شده در این زمینه به پیشرفت های قابل توجهی دست پیدا کند، تا اطلاع ثانوی باید فراوری تراشه های اختصاصی را کنار بگذارد.

با توجه به اینکه گوشی های هواوی میت 40 آخرین گوشی های دارای تراشه کایرین هستند، باید ببینیم این شرکت در ادامه به بهره گیری از تراشه های کدام شرکت روی می آورد. البته به دلیل تحریم های آمریکا، هواوی حق انتخاب زیادی ندارد و طبق گزارش ها گویا این شرکت میخواهد از تراشه های ساخت مدیاتک استفاده کند.

خبرهای جدید سیستم عامل هارمونی

این مقام ارشد هواوی در سخنرانی خود به سیستم عامل هارمونی هم اشاره نموده است. او بار دیگر تأیید نموده که در آینده نزدیک تمام محصولات این شرکت از جمله کامپیوترها، تبلت ها و حتی گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل هارمونی می شوند. با این حال معلوم نیست که چه زمانی این هدف عملی خواهد شد.

منبع: Android Authority

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9804

به "خانواده هواوی میت 40 آخرین گوشی های مجهز به تراشه کایرین هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده هواوی میت 40 آخرین گوشی های مجهز به تراشه کایرین هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید