خبرنگاران درخواست یاری شرکت هوایی ایرفرانس-کی ال ام از فرانسه و هلند

به گزارش سهندبلاگ، تهران- خبرنگاران- شرکت هوایی فرانسوی هلندی ایرفرانس-کی ال ام روز پنجشنبه خاطرنشان کرد که برای ادامه فعالیت خود به یاری های دولتی احتیاج دارد.

خبرنگاران درخواست یاری شرکت هوایی ایرفرانس-کی ال ام از فرانسه و هلند

به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت هوایی ایرفرانس-کی ال ام گفت که با وجود کاهش هزینه های خود برای مقابله با پیامدهای بحران کرونا، پیش بینی می گردد که نقدینگی کافی برای سه ماهه سوم امسال موجود نباشد و یقیناً به یاری های دولت های فرانسه و هلند احتیاج دارد.

بنیامین اسمیت رییس اجرایی این شرکت با انتشار بیانیه ای اظهار کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگری معین است که حمایت دولت های هلند و فرانسه برای تأمین احتیاجهای اقتصادی و امکان ادامه فعالیت ها با سرانجام این بحران، لازم است.

پیش تر برونو لومر وزیر اقتصادی فرانسه گفته بود که دولت پاریس آماده ارائه پشتیبانی گسترده به خطوط هوایی ایرفرانس و کی ال ام است.

وزیر اقتصادی فرانسه اضافه نموده بود: شرکت هوایی ایرفرانس میلیاردها یورو در ماه از دست می دهد و این شرکت احتیاجمند پشتیبانی گسترده دولت است.

شرکت ایرفرانس-کی ال ام یک شرکت فرانسوی-هلندی است که تحت قوانین کشور فرانسه قرار گرفته است و مقر اصلی آن در نزدیکی فرودگاه شارل دوگل پاریس واقع است. این شرکت بزرگ ترین هواپیمایی اروپا به شمار می رود.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشورهای اتحادیه اروپا و تأثیر بزرگ آن بر صنعت گردشگری و هوانوردی، گروه هواپیمایی لوفت هانزا آلمان در چارچوب برنامه مقابله با پیامدهای منفی ویروس کرونا (کووید 19) بر فعالیت هایش، مجبور شد شرکت وابسته به آن وینگ ژرمن را تعطیل کند و با کاهش ناوگان هوایی خود از شر هواپیماها خلاص گردد.

کاهش تقاضای پرواز همراه مقید بودن بیشتر کشورهای دنیا به کاهش حمل و نقل و بستن مرزها در چارچوب کوشش ها برای نابود کردن ویروس کرونا، بحران بی سابقه ای را به شرکت های هواپیمایی در دنیا از جمله لوفت هانزا تحمیل نموده است

بیشتر کشورهای دنیا برای ریشه کن کردن این بیماری همه گیر، حمل و نقل را محدود کردند و این مسأله، بحران بی سابقه ای برای ایرلاین های بزرگ مانند لوفت هانزا ایجاد کرد.

اتحادیه حمل ونقل هوایی بین المللی اعلام نموده است که برای نجات شرکت های هواپیمایی در دنیا به حدود 200 میلیارد دلار اعتبار احتیاج است.

لوفت هانزا هفته گذشته گفت که 87 هزار نفر یعنی بیش از 60 درصد نیروی کار این شرکت درچارچوب ساعات کمتر که مورد حمایت دولت آلمان است، فعالیت خواهند کرد.

پرواز حدود 700 هواپیمای شرکت لوفت هانزا بعداز شیوع ویروس کرونا متوقف شده و تنها 5 درصد از توان آن فعال است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8020

به "خبرنگاران درخواست یاری شرکت هوایی ایرفرانس-کی ال ام از فرانسه و هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درخواست یاری شرکت هوایی ایرفرانس-کی ال ام از فرانسه و هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید