خبرنگاران 2 هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان کشف شد

به گزارش سهندبلاگ، کرمان - خبرنگاران - سرپرست پلیس امنیت مالی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: از هفته ناجا سال 98 تا به امروز بیش از 2 هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف شده است.

خبرنگاران 2 هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان کشف شد

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مبارزه با فساد مالی و نام گذاری سال 1399 به نام جهش فراوری اضافه نمود: باتوجه به تحمیل تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه علیه کشورمان که به صورت یک جانبه وضع شده و به تبع آن وجود مسائل دیده مالی که شاهد آن هستیم ، یکی از اصلی ترین مؤلفه های تأثیرگذار که می تواند به جهش فراوری یاری کند مبارزه با فساد و به طور ویژه مبارزه با قاچاق کالا است.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته پلیس امنیت مالی به صورت مستقل، در ناجا راه اندازی و در امسال نیز با تدبیر، فرمانده انتظامی، در کرمان تشکیل شده است، بیان داشت: با تشکیل این پلیس کاربردی، عملا در عرصه مبارزه با فساد و برخورد با مفسدان مالی تحول چشمگیری را در این استان شاهد بوده ایم.

این مقام انتظامی بیان نمود: کشفیات حوزه قاچاق کالا از مهرماه سال گذشته تا به امروز 2 هزار میلیارد ریال و نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 42 درصدی رو به رو بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 50 باند فعال در حوزه قاچاق کالا منهدم شده است، گفت: لازمه رسیدن به فراوری مطلوب و جهش در فراوری و داشتن مالی پویا، حمایت از فراوری داخلی و خرید کالای ایرانی است.

میرحبیبی بیان نمود: بارها عزیزانی به همکاران بنده مراجعه و بیان نمودند در فضای مجازی کالایی را برای خرید با قیمت نازل تر از بازار مشاهده و بدون تحقیق و آنالیز مبالغی به حساب فروشنده واریز اما در نهایت کالایی به آنها تحویل نشده و یا اگر هم شده فاقد خدمات پس از فروش بوده و همان ابتدای استفاده از کالا نیز متوجه عیب و یا عدم امکان استفاده می شوند و دیگر کسی جوابگوی آنها نیست.

سرپرست پلیس امنیت مالی فرماندهی انتظامی استان کرمان در انتها به شهروندان توصیه کرد: از سایت های نامعتبر خرید نکنند، به خصوص در خرید کالاهای خوراکی، آرایشی و بهداشتی که با سلامت مردم، همراه است دقت لازم را داشته و اولویت خود را به خرید کالاهای ایرانی اختصاص دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10812

به "خبرنگاران 2 هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید