خصوصی سازی که کار دست مسئولان ارشاد داد، کوشش برای پس دریافت موزه هنر های معاصر اهواز

به گزارش سهندبلاگ، هادی مظفری درباره آخرین وضعیت موزه هنر های معاصر اهواز و کوشش های ارشاد برای پس دریافت این مجموعه سخن گفت.

خصوصی سازی که کار دست مسئولان ارشاد داد، کوشش برای پس دریافت موزه هنر های معاصر اهواز

هادی مظفری مدیر کل هنر های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار ، در مورد جدیدترین اخبار از وضعیت موزه هنرهای معاصر اهواز که وضع نامناسبی دارد، گفت: حدود 4 سال پیش یک قرارداد هفت ساله با یک شخص حقیقی امضا و مدیریت موزه هنر های معاصر اهواز به او سپرده شد؛ اما طرف قرارداد به تعهد خود عمل نکرد و ساختمان موزه را به محلی برای برگزاری مناسبت ها و جشن های خصوصی تبدیل نموده است.

وی اضافه کرد: من از سال گذشته پس از بازدید این مجموعه، مکاتبات لازم را با جناب وزیر شروع کردم و او هم دستور پیگیری فوری صادر کرد. پیرو این دستور جلساتی با حضور رئیس حوزه نظارت وزارت ارشاد، مدیر کل حقوقی، مدیر استان ها و همه کسانی که در این موضوع موثر هستند، تشکیل شد.

مدیرکل هنر های تجسمی کشور اظهار کرد: وضعیت موزه هنر های معاصر اهواز واقعاً نگران کننده است و ما امیدواریم بتوانیم با قول هایی که مدیران استانی از جمله مدیر ارشاد استان خوزستان داده است، وضعیت اسفناک این مجموعه را سامان بدهیم.

وی همچنین در پاسخ به اینکه عملکرد موزه هنر های معاصر شهرستان ها تا چه حد قابل قبول است، گفت: به زودی شبکه موزه هنر های تجسمی کشور را با حضور مدیران موزه های تهران، اصفهان، کرمان و آبادان راه اندازی خواهیم کرد تا هرکدام از آن ها که بخواهند به آثار معاصر یا یک صد ساله اخیر بپردازند، وارد این شبکه شده و ما گزارش کاملی را از فعالیت آن ها داشته باشیم.

مظفری اضافه کرد: قرار است تور نمایشگاه بازگشت با موضوع مجموعه آثار فاخر هنر های تجسمی کشور به زودی شروع گردد و این نمایشگاه در سه موزه هنر های معاصر کشور به نمایش درآید.

لازم به ذکر است موضوع اجاره موزه هنر های معاصر اهواز مدتی است حواشی بسیاری به وجود آورده و در این مدت علاوه بر رسانه ها، هنرمندان نیز به شکل های مختلف اعتراض خود را نسبت به این موضوع ابراز نموده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4260

به "خصوصی سازی که کار دست مسئولان ارشاد داد، کوشش برای پس دریافت موزه هنر های معاصر اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خصوصی سازی که کار دست مسئولان ارشاد داد، کوشش برای پس دریافت موزه هنر های معاصر اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید