در والیبال آینده نگری نیست، کولاکوویچ ترس دارد

به گزارش سهندبلاگ، ناصر شهنازی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره زمان آغاز رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: زمان آغاز مسابقات با توجه به بازی های تیم ملی معقول است ولی تاریخ قرعه کشی رقابت ها با مسابقات قهرمانی آسیا تداخل دارد. زمانی که تمام فدراسیون درگیر مسابقات قهرمانی آسیا هستند چگونه می خواهند قرعه کشی را برگزار نمایند؟ می توانستند قرعه کشی را قبل یا بعد از قهرمانی آسیا انجام دهند.

در والیبال آینده نگری نیست، کولاکوویچ ترس دارد

کارشناس والیبال درباره فشردگی رقابت های لیگ گفت: با توجه به در پیش بودن مسابقات جام جهانی و انتخابی المپیک مطمئنا مسابقات فشرده تر از سال گذشته برگزار خواهد شد. البته هنوز شیوه برگزاری تعیین نیست. سال سختی خواهیم داشت و دلیل اصرار برای انتها مسابقات در انتهای سال را نمی دانم. می توانیم مسابقات را تا سال دیگر ادامه دهیم. باید منتظر ماند و دید چه پیش خواهد آمد.

وی درباره اعزام تیم اصلی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بارها گفته ام به عنوان یک مربی حرفه ای از تفکرات کولاکوویچ سر در نمی آورم. نمی دانم ایگور به دنبال چیست؟ به دنبال کسب نتیجه که با آن رزومه اش را قوی کند؟ او با این کار یک تعدادی از بازیکنان را خسته و تعدادی از جوانان با انگیزه را پشت خط می گذارد. تفکر اعزام تیم اصلی به قهرمانی آسیا این است که با توجه همگروهی با قطر و استرالیا کار سختی برای صعود داریم و ممکن است جوانان پیروز نشوند.

شهنازی در پاسخ به این سوال که آیا پس از چند سال کار تیم جوانان نمی تواند مقابل قطر و استرالیا نتیجه کسب کند؟ گفت: می توانیم ترکیب اصلی و جوان را در کنار هم استفاده کنیم ولی متاسفانه ایگور دیدگاهش با ما متفاوت است و از نتیجه نگرفتن ترس دارد. به همین دلیل با نفرات اصلی در تمامی مسابقات حضور دارد.

وی درباره نقش مسئولان در تصمیمات ایگور گفت: تمام مسئولان ورزش کشور نتیجه گرا هستند و ایگور چون می خواهد نتیجه بگیرد و بماند بی تاثیر نیست. هیچ آینده نگری برای والیبال وجود ندارد و بیشتر به فکر کسب نتیجه هستند. تعیین نیست چه بندهایی در قرارداد ایگور وجود دارد ولی مطمئنا بندی برای پاداش قهرمانی وجود دارد که برای حضور تیم اصلی حساسیت دارد.

شهنازی در انتها گفت: مسابقات جام جهانی اهمیتی در کسب سهمیه المپیک ندارد و تنها برای رنکینگ مهم است. باید دید برای آن مسابقات چه تصمیمی گرفته خواهد شد. برای قهرمانی آسیا با توجه به حضور تیم های قطر و استرالیا و اهمیت صعود به مسابقات کسب سهمیه حضور تیم اصلی قابل توجیه است اما برای جام جهانی خیر و باید از تیم جوان تر استفاده کرد. باید برای آینده والیبال جنگید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3398

به "در والیبال آینده نگری نیست، کولاکوویچ ترس دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در والیبال آینده نگری نیست، کولاکوویچ ترس دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید