دنیس رادمن: هنوز می توان با کره شمالی به توافقی دست یافت

به گزارش سهندبلاگ، دنیس رادمن اظهار کرد که فکر می نماید کیم جونگ اون و دونالد ترامپ می توانند با یکدیگر به توافقی دست یابند.

دنیس رادمن: هنوز می توان با کره شمالی به توافقی دست یافت

به گزارش خبرنگاران، دنیس رادمن، ستاره سابق بسکتبال آمریکا و یکی از معدود غربی هایی که با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دیدار نموده و از دوستان دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا نیز است، اظهار کرد: فکر می کنم هنوز ممکن است این دو به توافقی دست یابند. فقط به نظرم باید همچنان در جهت درست حرکت کنیم تا به توافقی دست یابیم.

رادمن که در نخستین دیدار ترامپ و کیم در سنگاپور نیز حضور داشت، ادامه داد: به نظر من مردم نباید از کوشش آمریکا برای تعامل خوب و امن با کره شمالی ناامید شوند.

رادمن اضافه نمود: فکر می کنم کیم جونگ اون خواهان صلح است. من او را خیلی خوب می شناسم. به نظرم مردم متوجه نیستند که او می خواهد وارد قرن 21 گردد. او نمی خواهد از کشورش دست بکشد. من او را سرزنش نمی کنم.

به گزارش خبرگزاری رویترز، کره شمالی به تازگی برای از سرگیری مذاکرات خلع سلاح هسته ای با آمریکا در اواخر سپتامبر ابراز تمایل نموده اما هشدار داده که تنها در صورتی امکان دستیابی به توافقی ممکن است که واشنگتن رویکردی تازه در این خصوص نشان دهد.

این در حالی است که رئیس ستاد مشترک کره جنوبی اظهار داشت، کره شمالی صبح امروز (سه شنبه) دو پرتابه ناتعیین را از استان پیونگان جنوبی به سمت شرق شلیک کرد.

خبرگزاری رسمی کره جنوبی گزارش داد، نوع این پرتابه ها هنوز تعیین نیست. کره شمالی در ماه های اخیر تعدادی موشک میان برد آزمایش نموده است. طبق این گزارش، با شلیک این پرتابه در روز سه شنبه، این هشتمین باری است که کره شمالی از زمان دیدار دونالد ترامپ و کیم جونگ اون در مرز دو کره در اوایل تیرماه، دست به آزمایش موشکی می زند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3574

به "دنیس رادمن: هنوز می توان با کره شمالی به توافقی دست یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیس رادمن: هنوز می توان با کره شمالی به توافقی دست یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید