دومین فراخوان طرح های پژوهشی مشترک ایران و روسیه منتشر شد

به گزارش سهندبلاگ، دومین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی مشترک میان محققان ایرانی و روسیه منتشر شد تا شاهد توسعه فعالیت های علمی و فناورانه میان محققان دو کشور باشیم.

دومین فراخوان طرح های پژوهشی مشترک ایران و روسیه منتشر شد

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری گروه دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد پژوهش های بنیادی روسیه در دومین فراخوان مشترک خود، از پروژه های پژوهشی مشترک در زمینه های علمی حمایت می نماید.

ریاضیات، فیزیک و اخترشناسی، شیمی و مواد پیشرفته، زیست شناسی، بیو انفورماتیک و علوم شناختی، علوم زمین (با تمرکز بر مطالعات قطب جنوب و دریاچه خزر)، تاریخ، باستان شناسی، قوم شناسی و انسان شناسی، اقتصاد، زبان شناسی و مطالعات فرهنگی، فناوری اطلاعات، سیستم های کامپیوتری و هوش مصنوعی، مکانیک و هوافضا مطالعات پیشرفته نفت و گاز حوزه های علمی هستند که محققان می توانند بر اساس آن طرح های تحقیقاتی خود را ارسال نمایند.

شرکت در این فراخوان از امروز 25 دی ماه شروع شده است و محققان تا 6 فروردین ماه سال آینده برای ارسال طرح های خود فرصت دارند.

در این فراخوان آمده است که پژوهشگر اصلی ایرانی باید عضو هیأت علمی یکی از دانشگاه ها یا پژوهشگاه های ایران باشد و پژوهشگر اصلی روسی نیز باید در یکی از پژوهشگاه ها یا دانشگاه های کشور روسیه اشتغال داشته باشد. علاقمندان برای کسب اطلاعات و شرکت در این فراخوان به سایت صندوق مراجعه نمایند.

بر اساس این گزارش، نخستین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی مشترک میان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد پژوهش های بنیادی روسیه در سال 1395 منتشر شد که بر اساس آن 18 طرح پژوهشی مورد حمایت نهاده شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6438

به "دومین فراخوان طرح های پژوهشی مشترک ایران و روسیه منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین فراخوان طرح های پژوهشی مشترک ایران و روسیه منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید