رسوایی حریم خصوصی در شرکت اپل ، پیمانکاران هر روز به 1 هزار صدای دستیار صوتی سیری گوش می دادند

به گزارش سهندبلاگ، شاید ذهن بسیاری از افرادی که خبرهای حوزه فناوری را دنبال می نماید درگیر خبر آنالیز پیغام های کاربران فیس بوک توسط پیمانکاران شرکت های خصوصی باشد. اما جالب است بدانید نوع دیگری از این رفتار توسط شرکت اپل انجام می گردد.

رسوایی حریم خصوصی در شرکت اپل ، پیمانکاران هر روز به 1 هزار صدای دستیار صوتی سیری گوش می دادند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تعیین شده است که پیمانکاران اپل هر روز به یک هزار صدای ضبط شده دستیار صوتی سیری گوش می دهند.

گزارش های جدید دنیای فناوری نشان می دهد از هر پنج شرکت بزرگ حوزه فناوری حداقل یک شرکت به طور پنهانی با استفاده از پیمانکاران انسانی برای گوش دادن به مکالمات ضبط شده فعالیت می نمایند. این در حالیست که اپل همواره از شرکت هایی بوده که روی حریم خصوصی کاربران تاکید داشته و مدعی بوده که هرگز حریم خصوصی کاربران را نقض نمی نماید. اما اکنون به لطف گزارشی که از آِیریش اکسلاینر منتشر شده است تعیین شده که پیمانکاران اپل هر روز به صداهای افراد در دستیار صوتی سیری گوش می دهند. آن هم با نرخ حدودی یک هزار صدای روزانه.

درواقع دستیار سیری اپل در حال حاضر درخواست های صوتی شما را به اپل ارسال می نماید تا مورد مطالعه قرار گیرد و اپل بتواند سیری را در ارائه آنچه شما می خواهید بهتر کند. در ماه ژوئیه ، گاردین گزارش داد که پیمانکاران در حین این آنالیز ها، صداهای بسیار شخصی دیگری نیز شنیده اند ، مانند اطلاعات پزشکی محرمانه ، معاملات مواد مخدر ، و صحبت های بسیار خصوصی زوجین.

بعد از انتشار این گزارشها اپل به طور موقت استفاده از پیمانکاران را برای گوش دادن به مکالمات سیری متوقف نموده است و ارتباط خود را با خدمات شرکت Cork و شرکت پیمانکاری مستقر در ایرلند GlobeTech را قطع نموده است. اما نه اپل و نه GlobeTech این حقیقت را انکار نمی نمایند که تا کنون به صحبت های کاربران گوش می داده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3375

به "رسوایی حریم خصوصی در شرکت اپل ، پیمانکاران هر روز به 1 هزار صدای دستیار صوتی سیری گوش می دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسوایی حریم خصوصی در شرکت اپل ، پیمانکاران هر روز به 1 هزار صدای دستیار صوتی سیری گوش می دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید