رویس: این پیروزی بسیار مهم بود

به گزارش سهندبلاگ، مهاجم بوروسیا دورتموند تاکید نمود که تیمش پیروزی حیاتی را برابر مونشن گلادباخ به دست آورد و شایسته این پیروزی بود.

رویس: این پیروزی بسیار مهم بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کیکر، بوروسیا دورتموند در دیدار حساس برابر مونشن گلادباخ توانست با تک گلی که مارکو رویس به ثمر رساند پیروز از میدن خارج گردد. دورتموند در حالی توانست در این دیدار به پیروزی برسد که مونشن گلادباخ در صدر جدول رده بندی جای داشت و این باعث شد تا اختلاف آنها با صدر به یک امتیاز کاهش پیدا کند.

مارکو رویس زننده تک گل دورتموند در این دیدار گفت: جدول رده بندی بسیار شلوغ و نزدیک به همه است و این باعث می گردد تا کار تیم ها سخت گردد و با یک نتیجه بد وضعیت بسیار بد می گردد. ما امروز پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم و صندلی خود را در جدول بهتر کردیم.

او ادامه داد: مونشن گلادباخ در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و تیم یک دست و هماهنگی هستند. برای ما پیروزی در این دیدار بسیار مهم بود چرا که سه تساوی پیاپی کسب نموده بودیم.

رویس در انتها گفت: در این دیدار نسبت به حریف کوشش بیشتری از خود نشان دادیم. فرصت های خوبی را خلق کردیم. خوشحالیم که پیروز این بازی بزرگ شدیم. باید به این کوشش ادامه داد.

در جدول رده بندی بوندسیلگا مونشن گلادباخ و ولفسبورگ 16 امتیازی هستند و به ترتیب در رده اول و دوم جای دارند. تیم های بایرن مونیخ، دورتموند و لایپزیگ هم 15 امتیازی هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4664

به "رویس: این پیروزی بسیار مهم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویس: این پیروزی بسیار مهم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید