سراوان؛ به بهشت کوچک ما خوش آمدید

به گزارش سهندبلاگ، اولین جلوه منحصربه فرد پارک سراوان دریاچه آن است. در نگاه اول شبیه زمینی پوشیده از چمن است اما کمی بعد قایق های داخل آب، این شیطنت را لو خواهند داد.

سراوان؛ به بهشت کوچک ما خوش آمدید

سراوان نام کدامین بهشت روی زمین است؟ کجااست؟ چطور برویم؟ همه و همه سفر امروز صفحه گردشگری خبرنگاراناست که شما را به زیبایی ژرف دعوت می کند. بلیت آرامش را از خبرنگاران تهیه کنید و روی مناسب ترین جایگاه سواریِ گردشگری ما بنشینید، کمربند زیبایی ها را ببندید؛ قرار است مجموعه ای از دیدنی ترین تصاویر را مهمان شوید.

پارک جنگلی سراوان

پارکی بسیار زیبا در رشت واقع شده. یکی از پارک های جنگلی گیلان با جلوه ای بسیار تماشایی. دریاچه ای خوش منظره در دلش جای دارد به همین نام، سراوان. لذت قایق سواری را به شما می دهد و در زمین پینت بالش هیجان تیراندازی. آوای پرندگانش روح نواز است و سایه درختانش فرح بخش. اصلاً این پارک منتظر است تا حال دل تان را خوب کند.

چطور برویم؟

به گیلان برسید. کیلومتر 17 جاده رشت - تهران را بپیمایید. سمت غرب جاده یکی از جاذبه های دیدنی استان گیلان، از قدیمی ترین ﻋﺮﺻﻪ ﻫﺎی ﺟﻨﮕﻠﯽ این استان، با چشم اندازهای بی نظیری خود را می کند.

بیشتر گردشگران و طبیعت گردان یک راست سراغ جنگل و رود و آبشار این پارک می فرایند. اما مسافران خارج گیلان و خود گیلانی ها بیشتر برای زمین پینت بالش به این پارک مراجعه می نمایند که در مطلبی دیگر مفصل به آن بخش نیز خواهیم پرداخت.

در پارک چه کنیم؟

سالانه پارک جنگلی سراوان میزبان گردشگران زیادی است که خاطرات خوششان را در این پارک تکمیل می نمایند.

مثل قایق سواری

اولین جلوه منحصربه فرد پارک سراوان دریاچه آن است. در نگاه اول شبیه زمینی پوشیده از چمن است اما کمی بعد قایق های داخل آب این شیطنت را لو خواهند داد.

قایق ها را سوار شوید و در کنار زیبایی های چشم نواز جنگل می توانید به سمفونی باشکوه سکوت گوش جان بسپارید. صدای پرندگان ناشناخته گاهی این سکوت را می شکند اما خود جاذبه ای بی نظیر برای پرنده نگران این پارک است.

مثل پیک نیک

از نظر نگارنده پیک نیک و کمپ زنی جزء لاینفک جنگل نوردی است. شلوغ ترین قسمت پارک سراوان لب رودخانه آن است. بیشتر گردشگران و مسافران را خواهید دید که در زیبایی شگرف جنگل، چادری زده و کمپی برپا نموده اند. افراد زیادی ترجیح می دهند قاب خاطراتشان پر از عکس های دسته جمعی با خانواده باشد. وه! چه آلبوم خاطره انگیزی خواهد شد.

مثل جاده گردی

چه کار لذت بخش دیگری را در شمال کشور سراغ دارید که غیر از رانندگی در جاده های زیبای شمال روح تان را تازه کند؟ با نم باران و نسیم خنکی که به صورت تان خواهد خورد. در جنگل سراوان جاده های بسیار زیبایی با درختان چندین ساله دارد که همچون نگهبانان دو طرف جاده ایستاده اند و ورود شما را به این قصر جنگلی اسرارآمیز تمجید می نمایند.

مثل موتورسواری

یک جاذبه پر هیجان در سراوان هست که از کم نظیرترین آن ها در کل پارک های جنگلی ایران حساب می گردد. در این پارک جنگلی، موتور چهارچرخه هایی است که می توانید جنگل را با آن ها بچرخید و خون تان را از آدرنالین و هیجان لبریز کنید.

پینت بال

در پارک جنگلی سراوان فضایی جذاب برای انجام تفریح پینت بال تعبیه شده. و امکانات خوبی هم برای آن وجود دارد. نخستین زمین پینت بال جنگلی. 1200 متر مربع مساحت دارد و می توانید به راحتی دوست تان را از پشت درختان نشانه بگیرید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: پیام دلتا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6476

به "سراوان؛ به بهشت کوچک ما خوش آمدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سراوان؛ به بهشت کوچک ما خوش آمدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید