شکوری: نه باید باشگاه ها متضرر شوند و نه تیم ملی از موفقیت باز بماند

به گزارش سهندبلاگ، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: باید با یک تصمیم گیری خوب در راستای پیشرفت تیم های باشگاهی و موفقیت تیم ملی قدم برداریم.

شکوری: نه باید باشگاه ها متضرر شوند و نه تیم ملی از موفقیت باز بماند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری در جلسه هم اندیشی فوتسال جهت حمایت از برنامه های تیم ملی فوتسال گفت: دیدگاه ما این است که همه ما از خانواده فوتبال و همه در کنار یکدیگر هستیم. کلیه باشگاه ها در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی عضو این خانواده هستند و هرکدام از آنها دچار مشکل گردد همه ما دچار مشکل خواهیم شد و باید دست به دست یکدیگر جلو برویم.

وی ادامه داد: فوتسال ما در آسیا اول قاره است و در جلساتی که سال گذشته در AFC حاضر بودم، از نزدیک این موضوع را لمس کردم و به نوعی دچار احساس ترس شدم که کشورهای دیگر با چه سرعتی در حال پیشرفت هستند و این را در مسابقات فوتسال تبریز هم دیدیم که کشورهایی مانند تایلند و افغانستان برای همه مشکل ساز شدند. اگر یک مقدار ضعیف کار کنیم و بخواهیم در باد قهرمانی ها و پیروزیت های قبلی بمانیم، این صندلی را از ما می گیرند، همانطور که در فوتبال این رخ داد و الان تیم آسان نداریم. دیدیم که بازی مقابل بحرین و عراق هم مشکل شده است.

سرپرست دبیرکلی در ادامه توضیح داد: باتوجه به سال مهم فوتسالی پیش رو، ستاد 2020 تشکیل شد و اکنون هم در نشست هم اندیشی با مدیران عامل باشگاه ها هستیم تا سرمربی تیم ملی بتواند تیم را زودتر در اختیار داشته باشد، مطمئن هستم که باشگاه ها در جهت پیشرفت فوتسال ما حرکت می نمایند، در این جلسه می خواهیم این موضوع را به خوبی حل کنیم تا باشگاه ها دچار ضرر نشوند و در نتیجه آن هم تیم ملی پیروز باشد. سال جاری سال فوتسال ما است چه در بحث آقایان و چه در بحث بانوان، ما سه رویداد بزرگ داریم که احتیاج است با باشگاه ها همکاری بیشتری گردد تا صندلی قبلی خود را حفظ کنیم و اجازه ندهیم آن را از ما بگیرند. ضمن اینکه شهریور هم مسابقات جام جهانی برگزار می گردد. بنابراین احتیاج است که باشگاه ها یاری مضاعفی نمایند.

شکوری اضافه نمود: با همه مسائل در این شرایط سخت مالی آشنا هستیم و نمی توانیم قدمی پس بگذاریم چون در این صورت صندلیمان را از دست می دهیم و کارمان هم سخت می گردد. پس باید با یک تصمیم گیری خوب در راستای پیشرفت تیم های باشگاهی و پیروزیت تیم ملی قدم برداریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6120

به "شکوری: نه باید باشگاه ها متضرر شوند و نه تیم ملی از موفقیت باز بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: نه باید باشگاه ها متضرر شوند و نه تیم ملی از موفقیت باز بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید