صعود مقتدرانه تیم ملی جوانان والیبال ایران موجب عزت و سرافرازی ایران اسلامی شد

به گزارش سهندبلاگ، کانون قشر ملی ورزشکاران جمعیت نیرو های انقلاب اسلامی به مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان پیامی را صادر کرد.

صعود مقتدرانه تیم ملی جوانان والیبال ایران موجب عزت و سرافرازی ایران اسلامی شد

به گزارش ، کانون قشر ملی ورزشکاران جمعیت نیرو های انقلاب اسلامی به مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان پیغامی را صادر کرد.

متن این پیغام بدین توضیح است:

صعود پر افتخار و مقتدرانه تیم ملی جوانان والیبال ایران در مسابقات دنیای بحرین موجب عزت، اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی و شادمانی ملت بزرگ ایران شد و با شکست تیم ایتالیا پیروز شد برای اولین بار عنوان قهرمانی را در دنیا از آن خود سازد و برگ زرین دیگری را در پرونده درخشان جوانان غیور ایرانی در فدارسیون والیبال به برجستگی و با افتخار ثبت نماید.

عزیزان اعضای تیم ملی جوانان والیبال ایران اسلامی کار بسیار و اتفاق بزرگی را در ورزش کشور رقم زده و توانستند در صندلی قهرمانی مقتدرانه، عزت و غیرت جوانان ایرانی را در سکو های دنیای به نمایش بگذارند.

درخشش تیم ملی والیبال جوانان ایران در کسب مقام قهرمانی رقابت های دنیای جوانان زیر 21 سال در بحرین، افتخار دیگری است که جوانان برومند و بلند قامتان ایران برای ملت و کشورشان آفریدند.

کانون ملی قشر ورزشکاران جمنا این پیروزی بزرگ را به رهبری معظم انقلاب اسلامی مردم شریف ایران و جامعه ورزشی کشور و اعضای تیم ملی جوانان والیبال کشورمان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و پیروزیت عزیزان را در سایر عرصه های بین المللی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

کانون قشر ملی ورزشکاران جمعیت نیرو های انقلاب اسلامی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2647

به "صعود مقتدرانه تیم ملی جوانان والیبال ایران موجب عزت و سرافرازی ایران اسلامی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود مقتدرانه تیم ملی جوانان والیبال ایران موجب عزت و سرافرازی ایران اسلامی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید