ضرورت برگزاری مسابقات ورزشی طی 6 ماهه دوم سال در اردبیل

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی نواداد عصر شنبه در مراسم افتتاح مسابقات ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در اردبیل اضافه نمود: یکی از مهمترین شاخص های در نظر گرفته شده برای رونق اقتصادی استان، توسعه و ارتقا شاخص های گردشگری بوده و در این خصوص باید از تمامی ابزارها و ظرفیت های موجود به بهترین شکل ممکن سود جست.

ضرورت برگزاری مسابقات ورزشی طی 6 ماهه دوم سال در اردبیل

وی اضافه نمود: به منظور معرفی و شناساندن شهر چشمه های بهشتی و رقم زدن خاطرات خوب برای ورزش دوستان باید از ظرفیت ورزش و برگزاری رویدادهای فرهنگی و ورزشی به شکل مناسبی استفاده گردد تا علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه، در توسعه توریسم ورزشی نیز موفق عمل کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تنها در شرایطی که 42 روز از فصل پاییز گذشته، برگزاری هفت مسابقه ورزشی در سطح کشوری به میزبانی اردبیل نشانگر عزم جدی مسئولان ورزشی استان برای توجه به توسعه گردشگری با محوریت برگزاری جشنواره ها و مسابقات مختلف است.

وی ادامه داد: توجه به توسعه صنعت گردشگری به عنوان محوری ترین برنامه رونق اقتصادی استان اردبیل نام گرفته شده و با توجه به کاهش قابل توجه مسافران و گردشگران در فصول سرد، می بایست برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در نیمه دوم سال رنگ و بوی جدی به خود گیرد.

نواداد توضیح داد: حضور مستمر چهار ووشوکار اردبیلی در اردوهای تیم ملی و درخشش در میادین جهانی از ظرفیت بسیار مناسب ووشوی استان خبر می دهد و توجه به نیازها و خواسته های چنین سرمایه های ارزشمندی برای تداوم کسب موفقیت های ارزشمند در سطوح مختلف بین المللی مورد انتظار است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 62

به "ضرورت برگزاری مسابقات ورزشی طی 6 ماهه دوم سال در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت برگزاری مسابقات ورزشی طی 6 ماهه دوم سال در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید