علی دایی: برخی افراد سرشان را مانند کبک زیر برف نموده اند و پشت سرشان را نمی بینند، اگر به کسی سیلی بزنم 3 روز می خوابد!

به گزارش سهندبلاگ، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا مدعی شد در سرانجام دیدار تیمش مقابل پرسپولیس به کسی سیلی نزده است و در این زمینه به انتقاد از سیاست های سازمان صداوسیما پرداخت.

علی دایی: برخی افراد سرشان را مانند کبک زیر برف نموده اند و پشت سرشان را نمی بینند، اگر به کسی سیلی بزنم 3 روز می خوابد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار فردای سایپا برابر استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: بازی مهمی داریم و به هیچ عنوان دوست نداریم از جام حذفی خداحافظی کنیم.

با همه توان بازی می کنیم تا استقلال را شکست دهیم وی اضافه کرد: ما در لیگ مقابل استقلال شکست خوردیم، اکنون بهترین فرصت است که آن را جبران کنیم. هفته گذشته هم بازی سختی داشتیم و خدا را شکر که توانستیم در دقایق آخر بازی را به تساوی بکشیم، هر چند که می توانستیم برنده باشیم. این بازی گذشته و با اینکه فرصت کمی داشتیم تنها توانستیم ریکاوری کنیم و آماده بازی با استقلال شویم. به امید خدا با همه توان بازی خواهیم کرد تا این تیم را ببریم.

عباسیان به دیدار مقابل استقلال رسید، شاه علیدوست و سلطانی مهر را در اختیار نداریم سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه شرایط تیمش بد نیست، توضیح داد: تعدادی از مصدومان مان به بازی مقابل استقلال نمی رسند، اما تعیین عباسیان تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته و به این دیدار رسیده است. علاوه بر این روزبه شاه علیدوست و سلطانی مهر را در اختیار نداریم. یکی دو نفر از بازیکنان هم مصدوم هستند و شاید آنها را هم در اختیار نداشته باشیم.

از بازی قبلی مقابل استقلال درس گرفتیم دایی در رابطه با اینکه آیا تیمش تغییراتی نسبت به بازی پرسپولیس در دیدار فردا خواهد داشت یا خیر، گفت: هر دیدار سیستم و روش خاص خودش را دارد. سعی می کنیم فردا با توجه به درسی که از دیدار با استقلال گرفتیم از نقاط قوت مان استفاده کنیم و ان شاءالله به مرحله بعد صعود کنیم.

هیئت مؤسس باشگاه نفت باید پاسخگو باشد وی درباره انحلال باشگاه نفت تهران مطرح نمود: ما دنبال طلب مان را نگرفتیم. مطمئناً هیئت مؤسس باشگاه نفت باید پاسخگو باشد و مطمئن باشید که اگر قانونی پیگیر باشیم آنها باید پاسخگو باشند. وقتی تیمی از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط می نماید و آن را نه می فروشند و نه تیم داری می نمایند معنایش این است که منحل شده است. آنها رسماً اعلام نموده اند که منحل شده اند.

تیم من آماده بازی 120 دقیقه ای مقابل استقلال است سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با اینکه تیمش آماده رویارویی با استقلال شاید در یک بازی 120 دقیقه ای است، توضیح داد: مطمئناً تیم ما آماده است. این هفته ما کار خاصی انجام ندادیم و سعی کردیم بدن بچه ها را بازسازی کنیم تا از تمام توان مان استفاده نموده باشیم.

مگر زور من اندازه پشه است که سیلی بزنم و هیچ اتفاقی نیفتد؟! یک خبرنگار قدیمی به علی دایی گفت که استقلالی است و به آن افتخار می نماید، اما چرا با اسطوره ای مثل علی دایی این گونه برخورد می گردد. سرمربی پیشین تیم ملی در پاسخ گفت: من خیلی وقت است که شما را ندیده ام و می خواستم بپرسم که کجا هستید؟ اگر آن بالایی نخواهد برگی از درخت پایین نمی آید. عالم و آدم جمع شوند، سناریو درست نموده و به من تهمت بزنند باز هم هیچ کاری نمی توانند بنمایند. آیا برای آنها درس عبرت نشده است؟ یکی از همکاران شما در صداوسیما مدعی شده که من به صورت او سیلی زده ام! مگر زور من اندازه پشه است که سیلی بزنم و هیچ اتفاقی نیفتد؟! اگر به کسی سیلی بزنم سه روز می خوابد! این انگشتر همیشه در دست من است، چطور می گردد که سیلی بزنم و هیچ اتفاقی نیفتد؟ بعد از نام صداوسیما، جمهوری اسلامی می آید و باید به اسلام عمل نمایند.

وجدان را به مادیات می فروشند! وی ادامه داد: در بازی با سپیدرود گفتند که به یک نفر سیلی زدید، اما او امروز فراری است. من از آن شخص شکایت کردم و حکم جلبش را گرفته ام. آن خبرنگار در جایی بوده که شما می توانستید با گوشی های تان فیلم بگیرید. یک نفر به من بگوید که چه اتفاقی افتاده است؟ وجدان چیز خوبی است، اما متأسفانه بعضی از ما وجدان مان را به مادیات می فروشیم.

پدر کسی که می گویند به او سیلی زده ام در اردبیل نان و نمک پدر مرا خورده است! دایی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او خواست واقعیت را توضیح دهد، گفت: آیا من اندازه پشه هستم که سیلی بزنم و جای انگشتم نماند؟ من اسم این گزارشگر را نمی دانستم تا اینکه در برنامه کذایی اسمش را دیدم، برنامه ای که معلوم بود علیه من سناریو درست نموده بودند. اسم آن خبرنگار را در آن برنامه کذایی دیدم و فکر کنم پدر ایشان نان و نمک پدر من را در اردبیل خورده بود. برای این آقا متأسف شدم.

آیا شنیده اید به خبرنگاران بی احترامی نموده باشم؟ سرمربی سایپا با اشاره به خبرنگاران گفت: صندلی شما کجاست؟ آیا غیر از این است که باید در میکسدزون باشید. جان هر کسی که دوست دارید بگویید آیا من به شما بی ادبی نموده ام؟ شاید گفته باشم جواب تان را نمی دهم آیا شنیده اید که حرف بدی بزنم؟

مگر خبرنگار صداوسیما مسئول حراست است که می گوید به رختکن بروم؟! خبرنگاری به سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت که این اتفاق باعث ناراحتی خبرنگاران شده است، او در پاسخ مدعی شد: شما دنبال حاشیه هستید! این شما هستید که به همکارتان فضا می دهید. اگر مسلمان هستید بگویید که دیدم او را زده اید! بهتر است شلوغ نکنید. شما که این مسائل را عنوان می کنید چرا از من شکایت نمی کنید؟ چرا من باید بروم شکایت کنم؟ در مسئله قبلی هم سیلی زدم و هم شکایت کردم؟! گفتند که 10 نفر جلوی مرا بعد از بازی با پرسپولیس گرفته اند. من نفر اول بودم که به رختکن رفتم و متوجه سروصدا شدم. حراست هم دنبال من آمد که متوجه شدم بازیکن من را زده اند. مطرح نمودند که من با رادوشویچ درگیر شدم. چطور وجدان تان اجازه می دهد این را بنویسید؟ کجا با دروازه بان پرسپولیس درگیر شدم؟ من به او گفتم به رختکن برود. این آقای ضیایی چه کاره است؟ مسئول حراست است که می گوید به رختکن بروم؟ آیا پلیس امنیت است که می گوید به رختکن برو؟ کدامیک از شما حق دارید به من بگویید به رختکن برو؟ این آقا با پررویی مصاحبه نموده و گفته است من به دایی این حرف ها را زده ام. اگر می دانستم چنین حرفی زده سیلی را روی صورت او می خواباندم. او در صندلیی نیست که به من بگوید این کار را بکن. اگر من به عنوان مسئول پاسخ سؤال شما را طور دیگری بدهم آن وقت حق دارید از من سؤال و جواب کنید. اگر هر کسی بخواهد این بار از حریم خودش پایش را بیشتر دراز کند، برخورد می کنم. این دفعه دیگر اجازه نمی دهم، چون مردم طور دیگری به من نگاه می نمایند.

اگر آن خبرنگار به من می گفت به رختکن برو به او سیلی می زدم تا آش نخورده و دهان سوخته نشوم! وی خاطر نشان کرد: در ارگان های دیگر از من دنبال چیزی هستند. نمونه اش درگیری هایی بود که به خاطر زلزله کرمانشاه داشتم. من این همه مدت با صداوسیما مصاحبه نمی کنم، آن وقت کارمند صداوسیما چنین مسائلی را علیه من مطرح می نماید. برای آدم زور دارد که می گوید سیلی را به صورت او خوابانده ام. اگر من سیلی زده بودم دوربین می آمد و آثار سیلی را پیدا می کرد. به من بگویید آن آقا چه کار می نموده است؟ ایشان به گفته خودش آیا وظیفه داشته به من بگوید برو رختکن؟ اگر چنین اتفاقی افتاده بود، این کار را می کردم تا آش نخورده و دهان سوخته نشوم.

از کسی نمی ترسم و این بار جلوی آنهایی که علیه من مطلب می نویسند می ایستم! سرمربی تیم فوتبال سایپا با گلایه از برخی مطالب که علیه او مطرح شده است، مطرح نمود: یکی از روزنامه ها 50 مطلب علیه من نوشته است. این بار جلوی آنها می ایستم، همان رسانه ای که خبرنگارش در رفت و با بیگانگان کار کرد. همان رسانه ای که باز هم علیه من مطلب نوشت. من از کسی نمی ترسم و تنها از آن بالایی می ترسم. صداوسیما هر چه می خواهد علیه من پخش کند، اما تا آن بالایی نخواهد چیزی عوض نمی گردد. عشق و علاقه مردم هم به من بیشتر می گردد. هزار بار گفته ام آدم سیاسی نیستم و تا آخر عمر هم نمی خواهم سیاسی باشم. من نوکر مردم هستم و افتخار می کنم برای آنها کاری بکنم. چرا کارمند خودشان را می فرستند تا بگوید من به او سیلی زده ام؟ چرا آثاری روی صورت او نیست؟

برخی افراد سرشان را مانند کبک زیر برف نموده اند و پشت سرشان را نمی بینند خبرنگاری نکته ای را به دایی یادآوری کرد، مبنی بر اینکه همان شبکه ای که علیه شما حاشیه ایجاد نموده، در رابطه با اتفاقات بازی با سپیدرود هم آیتمی پخش نموده بود. دایی در واکنش به طرح این موضوع گفت: به من بگویید کدامیک از خانواده شما این شبکه را نگاه می نمایند؟ به ندرت این شبکه را می بینند. یک برنامه در صداوسیما بود که مردم با عشق و علاقه می دیدند که آن را هم تحریم کردند. بهتر است خودمان را گول نزنیم. برخی ها سرشان را مانند کبک زیر برف نموده اند و پشت سرشان را نمی بینند. با اینکه دل خوشی از برنامه 90 ندارم و این در چند سال اخیر مسائلی مطرح شده که به ضرر تیم های بدون هوادار بوده است، اما به نظرم آبروی صداوسیما برنامه 90 بود و بالای پنج میلیون نفر می نشستند و این برنامه را می دیدند. الان این برنامه پخش نگردد بزرگ ترین اشتباه را می نمایند. کارهایی که می نمایند نتیجه اش عکس آن خواهد بود و علاقه مردم به امثال 90 بیشتر می گردد، برنامه ای که سابقه طولانی دارد و مجری خوب و تحصیلنموده هم آن را اداره می نماید. اگر صداوسیما این برنامه را تحریم کند به خودش ضربه می زند.

امثال من به درد صداوسیما نمی خورند، چرا که ما نمی توانیم لاپوشانی کنیم وی خاطر نشان کرد: اکنون چیزی به ذهنم آمده است. فکر کنم صداوسیما آنقدر سخیف شده که شخصی به نام ضیایی سخنگوی آن شده است! خب در برنامه کذایی سیاست های صداوسیما را گفته و علیه من صحبت کند. از ضیایی بپرسید که شما سخنگوی صداوسیما هستید؟ صداوسیما به امثال من احتیاج ندارد تا گفت وگو کند. مطمئناً امثال من به درد صداوسیما نمی خورند، چرا که ما نمی توانیم لاپوشانی کنیم. منِ نوعی به درد صداوسیما نمی خورم. صداوسیما به درد کسانی می خورد که یک ساعت و نیم برنامه پخش کند و آن شخص هم فراری باشد. بهتر است صداوسیما یاری کند تا این شخص فراری را پیدا کنیم. حیف این صداوسیماست. با مردم بازی نکنید.

به گزارش خبرنگاران، با توجه به اتفاقات اخیر دوربین های تلویزیونی نشست خبری سرمربی سایپا را پوشش ندادند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 48

به "علی دایی: برخی افراد سرشان را مانند کبک زیر برف نموده اند و پشت سرشان را نمی بینند، اگر به کسی سیلی بزنم 3 روز می خوابد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی دایی: برخی افراد سرشان را مانند کبک زیر برف نموده اند و پشت سرشان را نمی بینند، اگر به کسی سیلی بزنم 3 روز می خوابد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید