فروش دیزل ژنراتور

به گزارش سهندبلاگ، فروشگاه دیزل ژنراتور کاشانی فروشنده انواع دیزل ژنراتور از جمله دیزل ژنراتور ولووی پنتا بوده و خدمات مختلفی در خصوص این دیزل ژنراتور به مشتریان ارائه می دهد.

فروش دیزل ژنراتور

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام مجموعه صنعتی کاشانی، دیزل ژنراتور ولوو پنتا یکی از انواع دیزل ژنراتور بوده و برق فراوری می نماید. این دستگاه می تواند انرژی مکانیکی به دست آمده از گردش موتور دیزلی را توسط یک ژنراتور، به برق تبدیل کند.

برقی که توسط دیزل ژنراتور ولوو پنتا فراوری می گردد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این برق با توجه به میزان مصرف موتور دیزلی و با توان های مختلف، استفاده می گردد.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا

دیژل ژنراتور ولوو پنتا یکی از پرکاربردترین موتورهای دیزلی در جهان بوده و شرکت فراوری نماینده آن، کمپانی ولوو پنتا می باشد. کمپانی ولوو پنتا در سال 1924 میلادی با همکاری یکی از مدیران شرکت SKF، فراوری دیزل ژنراتور ولوو پنتا را شروع کرد. در حقیقت می توان گفت دیزل ژنراتور ولوو پنتا نقش مهمی در بازار جهانی ایفا می نماید.

این دیزل ژنراتور قابل استفاده در مناطق مختلف کشور ایران از جمله مناطق گرم، سرد و مرطوب می باشد. دیزل ژنراتور های ولوو پنتا در توان های مختلف بین 70 تا 800 کیلو وات فراوری می شوند. به طور کلی به روی این دیزل ژنراتورها، ژنراتورهای اروپایی با کیفیت مرغوب قرار داده می گردد.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا دارای موتور با کیفیتی است و تمامی اجزای موتور از طریق دستگاه های پیشرفته کنترل می گردد و در نتیجه این دیزل ژنراتور قادر است کم نوسان ترین نوع برق را فراوری کند. دیزل ژنراتور ولوو پنتا این توانایی را دارد که در فرکانس 50 تا 60 هرتز فراوری برق کند.

این دیزل ژنراتور در کشور ایران، اغلب در فرکانس 50 هرتز قابل استفاده است و موتور آن می تواند 1500 دور در دقیقه کار کند. در دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا که فرکانس آنها 60 هرتز است، موتور قادر است در هر دقیقه با 1800 دور کار کند. برای خرید دیزل ژنراتور با فروشگاه دیزل ژنراتور کاشانی تماس بگیرید.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا به عنوان یک برند معروف و معتبر در زمینه فراوری موتورهای دیزل صنعتی در بین مصرف نمایندگان شناخته شده است. در سال های اخیر، دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا با قدرت های بالا و مختلف در بسیاری از کشورهای اروپایی در حال فراوری است.

در حال حاضر کشور آلمان در حال فراوری دیژل ژنراتورهایی با قدرت 275 کیلو ولت آمپر است و کشور فرانسه نیز دیزل ژنراتوورهایی با قدرت 300 تا 350 کیلو ولت فراوری می نماید.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا یکی از بهترین انواع دیزل ژنراتور در تجهیزات صنعتی بوده و در صنایع مختلفی مانند صنایع دریایی، ماشین آلات راه سازی و ساختمانی و موتورهای دیزل صنعتی به کار برده می گردد.

خرید دیزل ژنراتور ولوو پنتا از فروشگاه کاشانی

دیزل ژنراتور ولوو پنتا دارای مزیت های زیادی است و مهمترین مزیت آن این است که از نظر مالی خیلی مقرون به صرفه و مناسب است. این دیزل ژنراتور به راحتی روی ژنراتور برق قابل نصب بوده و قدرت بسیار بالایی دارد.

علاوه بر این مصرف سوخت دیزل ژنراتور ولوو پنتا خیلی پایین بوده و نگه داری آن بسیار راحت است. مهمترین مزیت این دستگاه این است که خروجی یکنواخت و بدون لرزشی دارد و به همین دلیل صدای آن نسبت به بقیه دیزل ژنراتورها خیلی کمتر است.

گازهایی که از این دیزل ژنراتور خارج می گردد، دارای اگزوز بسیار کمی است و علاوه بر این کلیه لوازم و قطعات مصرفی و یدکی این دیزل ژنراتور به راحتی در بازار پیدا می گردد.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا در همه نوع شرایط آب و هوایی، حتی در مکان هایی که آب و هوای خیلی سرد دارند، قابل استفاده است و به آسانی با سایر ژنراتورهای برق کوپله می گردد.

به طور کلی می توان گفت، دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا یکی از پر فروش ترین انواع دیزل ژنراتور بوده و به خاطر کیفیت بالایی که دارد، در بازارهای جهانی بهترین برند دیزل ژنراتور محسوب می گردد. این دیزل ژنراتور دارای خدمات پس از فروش بوده و کارایی و بازدهی بالایی دارد.

این دیزل ژنراتور یکی از پیشرفته ترین نوع دیزل بوده و با وجود این که سوخت کمی مصرف می نماید، در مقایسه با سایر دیزل ژنراتورها، قدرت بسیار بالایی دارد.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا طبق جدیدترین استاندارهای جهانی فراوری شده و میزان آلودگی و سرو صدای آن بسیار کم است. بدنه این دستگاه از فولاد مخصوص درست شده و در ساخت آن از آبکاری نیترات استفاده شده است.

نکات مورد توجه در خصوص دیزل ژنراتور ولوو پنتا

اگر سرعت و دمای موتور دردیزل ژنراتور ولووی پنتا بیش از حد افزایش پیدا کند، زنگ هشدار این دستگاه به صدا در می آید. علاوه بر این، سیستم هشدار دهنده این دستگاه در صورت نداشتن شارژ، فعال می گردد.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا در صورت لزوم به صورت اتومات روشن یا خاموش می گردد. این دستگاه دارای سنسور ویژه ایی برای کنترل دمای آب است و علاوه بر این سنسورهایی برای کنترل ولتاژ و کنترل فرکانس دارد. این دیزل ژنراتور یک رادیاتور فابریک مطابق با آخرین استانداردهای اروپا دارد.

به طور کلی می توان گفت دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا دارای یک سیستم الکترونیکی امنیتی هستند و این سیستم ایمنی از افت توان و کاهش عملکرد این دستگاه جلوگیری می نماید.

سیستم های حفاظتی در دیزل ژنراتور ولوو پنتا از وارد شدن خسارت و آسیب به موتور دستگاه نیز جلوگیری می نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12548

به "فروش دیزل ژنراتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش دیزل ژنراتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید