فنونی زاده: اینستاگرام استقلالی ها را تعطیل کنید، بازیکن جای طرفدار به فکر استوری گذاشتن است!

به گزارش سهندبلاگ، مهدی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دنیای امروز بازیکنان استقلال شده پست گذاشتن در اینستا و دلسوزی برای این و آن در حالی که ذره ای دلشان برای طرفدار نمی سوزد!

فنونی زاده: اینستاگرام استقلالی ها را تعطیل کنید، بازیکن جای طرفدار به فکر استوری گذاشتن است!

گروه ورزشی خبرنگاران، شکست دوباره استقلال در دربی پایتخت باعث شد تا حواشی پیش از دربی و پرداختن بیش از حد بازیکنان و اعضای تیم استقلال به ماجرای خودسوزی دختر استقلالی و حواشی اینچنینی نه تنها خیلی سریعتر از آنچه کسی انتظار داشت به باد فراموشی سپرده گردد بلکه طرفداران استقلال را به این فکر فرو برد که آیا بازیکنان تیم محبوبشان به همان مقدار که برای اتفاقات پیرامون تیم شان وقت صرف می نمایند دل به تمرین و مسابقات استقلال می دهند.

مهدی فنونی زاده مدافع اسبق استقلال در تبادل نظر با دانشجو، درباره شکست استقلال در دربی 90 و حواشی این مدت تیم حرف زد.

**گزیده صحبتهای مهدی فنونی زاده با دانشجو؛

*نیمکت نشینی زکی پور اشتباه بزرگ استراماچونی بود

*بازیکنان استقلال از جراح هم بیشتر پول می گیرند

*بازیکن به جای طرفدار به فکر استوری گذاشتن است!

*می ترسم با این وضعیت استقلال در اصفهان هم ببازد!

*50 متر عقب تیم به کلی خراب است!

*حسینی دروازه بانی است که بدون رقیب به شدت افت می نماید

*مهدی قائدی باید فیکس به میدان می رفت

*مرتضی تبریزی به درد استقلال نمی خورد، به ذوب آهن برگردد تا احیا گردد

وی ابتدا گفت: متأسفانه فوتبال در دوره و زمانه ای برگزار می گردد که فوتبالیست های ما بدون اطلاع کافی از فرهنگ صحیح استفاده از فضای مجازی غرق در این محیط شده، قید فوتبال و تماشاگر و نتایج تیم را زده اند. متأسفانه جهانی امروز بازیکنان استقلال شده پست گذاشتن در اینستاگرام و دلسوزی برای این و آن در حالی که ذره ای دلشان برای طرفدار نمی سوزد!

وی ادامه داد: فوتبال که ربطی به کار سیاسی و مالی ندارد. اگر هم حرفی هست باید هرازگاهی به فراخور اتفاقات در راستای اهداف کلی مملکت سراغ آنها رفت. اگر استاد دانشگاه هم بخواهد سراغ ورزش برود باید هفته ای دو روز این کار را بکند. اگر یک دانشمند هم بخواهد هر روز فوتبال بازی کند و صبح که از خواب بیدار می گردد توپش را روی چمن بیندازد و به این طرف و آنطرف بدود از تحصیل و یا تدریسش می افتد.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: در ورزش هم همین است. فوتبالیست یا هر ورزشکاری باید روزش را با یاد اتفاقات ورزشی شروع کند و شب که به خواب می رود با فکر برنامه تمرینی یا مسابقه ای که دارد به انتها برساند. تنها از این طریق است که می تواند در راهی که برای خودش برگزیده پیروز باشد.

فنونی زاده اعلام کرد: حال اینکه در این راه چشم 30 میلیون نفر هم به ساق های او باشد. نمی گردد که هر دقیقه یک استوری، هر دقیقه یک پست و یک پیغام. دختر استقلالی به هر دلیلی که ما کاری به آن نداریم از این جهان رفت، خدا رحمتش کند. پرداختن به هر مقوله ای خارج از حد و اندازه اش موضوع را لوث می نماید. فوتبالیست اسمش رویش است و باید از صبح تا شب دنبال توپ و فوتبال باشد تا پیروز گردد.

وی درباره مسایل تاکتیکی تیم استقلال توضیح داد: خط 50 متر عقب استقلال خیلی ضعیف شده است. متأسفانه هر توپی که روی نیمه استقلال می آید ته دل همه طرفداران و ما خالی می گردد که ای وای الان گل می خوریم.

فنونی زاده در ارتباط با گلهایی که روی ضعف دروازه بان تیم استقلال به ثمر رسیده اعلام کرد: من این را شنیده ام و صحت و سقمش را نمی دانم. ولی وقتی دروازه بان تیم می رود می گوید رحمتی نباید باشد تا من قرارداد ببندم از این بهتر نتیجه نمی گیریم. سید حسین حسینی دروازه بان خیلی خوبی است ولی در همین چند بازی نشان داده که با نبود یک رقیب جدی کنار دستش چون همیشه خودش را دروازه بان اصلی تیم می داند نمی تواند توانایی هایش را بروز دهد.

مدافع اسبق استقلال در ارتباط با عدم تمدید قرارداد منتظری گفت: سئوال من این است که چرا باشگاه نباید با پژمان منتظری قرارداد ببندد؟ او بهترین دفاع تیم بود. شنیدم خسرو حیدری می گفت پژمان چون ایرادات باشگاه را گفته او را نخواستند و آخرین نفر با او تماس گرفتند. مگر ایراد کسی را گفتن عیب دارد. اگر دل منتظری برای استقلال نمی سوخت می رفت این کار را بکند؟

وی درباره دلایل عدم گلزنی استقلال در دربی توضیح داد: متأسفانه در بازی به این حساسی که می دانستیم مدافعان پرسپولیس کُند هستند باید مهدی قائدی را از ابتدا به میدان می فرستاد و هر زمان در دقیقه 50 یا 60 خسته می شد محسن کریمی را جای او به بازی می آورد. وقتی ما می دانیم که خط دفاعی پرسپولیس روی هوا عالی کار می نماید و هم دروازه بان خوبی دارد، هم مدافعان سرزن، چرا باید فقط توپ را از کناره ها روی دروازه ارسال می کردیم؟

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4226

به "فنونی زاده: اینستاگرام استقلالی ها را تعطیل کنید، بازیکن جای طرفدار به فکر استوری گذاشتن است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فنونی زاده: اینستاگرام استقلالی ها را تعطیل کنید، بازیکن جای طرفدار به فکر استوری گذاشتن است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید