فولاد در اندیشه یازدهمین برد ، نفتی ها به دنبال مرهمی بر درد بی پولی

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/خوزستان تیم های فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور رو در روی حریفان قرار می گیرند.

فولاد در اندیشه یازدهمین برد ، نفتی ها به دنبال مرهمی بر درد بی پولی

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور از روز یکشنبه، هشتم تیرماه به مدت دو روز برگزار می گردد که در روز نخست آن، تیم های نفتی خوزستان و در روز دوم آن نیز تیم فولاد به مصاف حریفان خواهند رفت.

صنعت نفت آبادان - پارس جنوبی

به گزارش خبرنگاران، نفت آبادان که در تعطیلی لیگ نیز به دلیل شیوع کرونا، همچنان با مسائل بسیاری از نظر اقتصادی روبرو بود و تمرینات خود را به خاطر نبود پول، دیرتر از بعضی رقبا شروع کرد، اکنون با توجه به شانسی که برای کسب سهمیه آسیایی دارد، عزم خود را جزم نموده تا راستا خوبی را که با اسکوچیچ برای رسیدن به آسیا شروع نموده بود با سراج به پایان برساند.

بازی با پارس جنوبی برای نفتی ها علاوه بر این که از نظر امتیازی مهم است و تا حدودی بر درد بی پولی این تیم مرهم است، برای فوتبال ایران نیز اهمیت دارد تا تعیین گردد تمام تیم ها که از نظر اقتصادی شرایط یکسانی ندارند تا چه حد می توانند پروتکل های بهداشتی را در ملاقاتهای خانگی رعایت نمایند. البته باشگاه صنعت نفت کوشش نموده که با توجه به الزاماتی که در این پروتکل از سوی سازمان لیگ اعلام شده است، میزبانی ایمنی داشته باشد.

حریف این هفته نفتی ها نیز پارس جنوبی است که همچون میزبان خود با مسائل اقتصادی بسیاری روبرو بوده است اما در کنار این مسائل، افاضلی با اردویی که تیمش در تهران برپا کرد، در کوشش است که با کسب امتیاز در بازی های پیش رو، دیگر تیمش نگران سقوط نباشد.

صنعت نفت آبادان از ساعت 21 روز یکشنبه در خانه پذیرای تیم پارس جنوبی است.

شاهین بوشهر - نفت مسجدسلیمان

به گزارش خبرنگاران، نفت مسجدسلیمان نیز دیگر تیم نفتی لیگ برتر است که روزهای سختی را از بابت مسائل اقتصادی پشت سر می گذارد اما تارتار باوجود این مشکل، با برپایی اردو در تهران در کوشش بوده که تیمش، هم از نظر بدنی و هم روحی، شرایط خوبی برای حضور در ادامه لیگ برتر پیدا کند و با توجه به بازی های تدارکاتی خوبی که این تیم پشت سر گذاشته، به نظر می آید که تارتار و همکارانش به آن چه مدنظر داشته اند، نزدیک شده اند.

نفت که در جام حذفی از شانس کسب سهمیه آسیایی برخوردار است، به دنبال تداوم پیروزیت در لیگ برتر است تا با انگیزه دو چندان در جام حذفی به دنبال سهمیه باشد. از این نظر نیز شاگردان تارتار می خواهند در ادامه لیگ برتر کشور با برد برابر شاهین، راستا پیروزیت خود را ادامه دهند و تا حدودی نیز مسائل اقتصادی را به فراموشی بسپارند.

نفت این هفته میهمان شاهینی است که پس از رفتن میشو، سرمربی آن به کشورش به دلیل شیوع کرونا، هنوز پیروز به بازگشت به ایران نشده و این هفته شاهین بدون سرمربی به مصاف نفت می رود اما باتوجه به صندلی این تیم در رده های پایینی جدول، بوشهری ها بسیار در کوشش اند تا با امتیاز از بازی با نفت خارج شوند.

نفت مسجدسلیمان از ساعت 21 روز یکشنبه میهمان تیم شاهین است.

فولادخوزستان - ماشین سازی

به گزارش خبرنگاران، شاگردان نکونام با برد در ملاقات معوقه برابر استقلال تهران، نشان دادند که سال جاری در لیگ برتر یک مدعی و حریف سختی برای رقبا هستند و صعود این تیم به رده پنجم جدول و هم امتیاز شدن با استقلال تهران نیز حاکی از رقابت تنگاتنگ سرخ پوشان اهوازی در بالای جدول برای کسب سهمیه آسیایی است.

فولاد که با پیروزی مقابل استقلال و کسب چهارمین برد متوالی انگیزه دو چندانی پیدا نموده و نمی خواهد نوار بردهایش پاره گردد، در کوشش است در بازی این هفته برابر ماشین سازی، یک برد دیگر را جشن بگیرد و راستا رسیدن به آسیا را برای خود هموارتر کند.

ماشین سازی نیز که در رده نهم جدول واقع شده است، به دنبال برد در این ملاقات و صعود در جدول رده بندی است و مطمئنا حریف آسانی برای فولاد نخواهد بود.

فولاد از ساعت 21 روز دوشنبه در استادیوم اختصاصی خود پذیرای ماشین سازی خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9269

به "فولاد در اندیشه یازدهمین برد ، نفتی ها به دنبال مرهمی بر درد بی پولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد در اندیشه یازدهمین برد ، نفتی ها به دنبال مرهمی بر درد بی پولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید