قضاوت کرمانی ها در لیگ برتر و رقابت های کشوری تکواندو

به گزارش سهندبلاگ، حامد گنجعلیخانی، رئیس هیئت تکواندو استان کرمان در رقابت های قهرمانی کشور و نرگس فرخی نژاد و نجمه پورمیرزایی، در رقابت های لیگ برتر بانوان سوت می زنند.

قضاوت کرمانی ها در لیگ برتر و رقابت های کشوری تکواندو

حامد گنجعلیخانی، رئیس هیئت تکواندو استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ، با بیان اینکه نام دو بانوی کرمانی، در لیست قضاوت کنندگان لیگ برتر تکواندو بانوان قرار گرفته است، گفت: هفته های دهم تا دوازدهم لیگ برتر تکواندو بانوان، جام کوثر، جمعه ششم دی جاری در تالار فدراسیون برگزار می شود.

او با اعلام اینکه این مسابقات را 32 داور قضاوت خواهند کرد، اضافه نمود: نرگس فرخی نژاد و نجمه پورمیرزایی، به عنوان نمایندگان استان کرمان برای قضاوت در این رقابت ها حضور خواهند یافت.

رئیس هیئت تکواندو استان کرمان در ادامه به قضاوت خود در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور اشاره و شرح داد: رقابت های تکواندو بزرگسالان قهرمانی کشور، نهم و دهم دی جاری، به میزبانی فدراسیون تکواندو پیگیری می شود.

گنجعلیخانی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری پنجمین نشست ستاد استانی کنگره هفده هزار شهید تکواندو خبر داد و بیان داشت: در این نشست، اعضا ضمن پیگیری برنامه های مقرر نشست پیشین، گام های بعدی را برای میزبانی هرچه بهتر از کنگره کشوری شهدای تکواندو، در دستور کار قرار دادند.

ب

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6156

به "قضاوت کرمانی ها در لیگ برتر و رقابت های کشوری تکواندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قضاوت کرمانی ها در لیگ برتر و رقابت های کشوری تکواندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید