قول مساعد وزیر راه برای تقویت پروازهای فرودگاه یاسوج

به گزارش سهندبلاگ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس سازمان راهداری به دستور وزیر راه به صورت ویژه مسئول پیگیری مسائل راه های استان شد.

قول مساعد وزیر راه برای تقویت پروازهای فرودگاه یاسوج

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری، حسین کلانتری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با وزیر راه و شهرسازی اضافه نمود: امید می رود تا با تخصیص ویژه به پروژه پاتاوه - دهدشت تا سرانجام امسال شاهد تکمیل آن شویم.

وی اضافه نمود: می طلبد نسبت به روشنایی و تهویه تونل های محور یاسوج -بابامیدان اعتبار ویژه ای تخصیص یابد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواهان یاری و تخصیص اعتبار به پروژه های محورهای یاسوج-شیراز، یاسوج- سمیرمو یاسوج - اقلید شد و توضیح داد: انتظار می رود برای روشنایی محورهای ارتباطی استان، خط کشی، روکش آسفالت، نصب دوربین های سرعت سنج و… نیز اعتباری پیش بینی گردد.

کلانتری خواهان برقراری پرواز روزانه در فرودگاه یاسوج شد و اعلام کرد: با توجه به مسائل محور یاسوج- سپیدار به چرام و حادثه فوت 8 عضو یک خانواده برطرف اساسی مسائل این محور نیازمند تأمین اعتبار است.

وی اضافه نمود: وزیر راه قول مساعد برای برطرف مسائل حوزه راه های استان و تقویت تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج دادند و در همین نشست به صورت تلفنی با چند تن از معاونان خود و چند شرکت هواپیمایی برای برطرف مسائل استان صحبت کردند.

استاندار کهگیلویه و بویارحمد خاطر نشان کرد: وزیر راه همچنین به رئیس سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای دستور داد که پیشنهادات استان را با جدیت پیگیری و در راستای برطرف این مسائل اقدام کند.

وزیر راه و شهرسازی نیزدر این دیدار اعلام کرد: برای برقراری پروازهای روزانه در فرودگاه یاسوج و افزایش این پروازها از هیچ یاریی دریغ نمی کنیم.

محمد اسلامی ادامه داد: برای اصلاح محور یاسوج - سپیدار به چرام یاری خواهیم کرد و سایر درخواست های استاندار را در بخش های مختلف آنالیز و برای تکمیل پروژه ها اعتبار لازم تخصیص می یابد.

به گزارش خبرنگاران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی پیرامون مسائل و مسائل در حوزه راه های استان دیدار و گفت وگو کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2458

به "قول مساعد وزیر راه برای تقویت پروازهای فرودگاه یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول مساعد وزیر راه برای تقویت پروازهای فرودگاه یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید