لاریجانی: دشمن با استفاده از مسئله تنوع اقوام به دنبال مسئله سازی است

به گزارش سهندبلاگ، رئیس مجلس با بیان اینکه ملت ایران باید با همدلی اقتصاد کشور را توسعه دهند، گفت: دشمن با استفاده از مسئله تنوع اقوام به دنبال مسئله سازی است.

لاریجانی: دشمن با استفاده از مسئله تنوع اقوام به دنبال مسئله سازی است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علی لاریجانی که صبح امروز (سه شنبه، 14 ابان ماه) به استان آذربایجان غربی سفر نموده است، در مراسم افتتاح پروژه های آب و فاضلاب این استان که در مهاباد به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد، گفت: دشمن با استفاده از مسئله تنوع اقوام به دنبال مسئله سازی است بنابراین ملت ایران باید با همدلی اقتصاد کشور را توسعه دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی توجه به زیربنا ها امری مهم است، اضافه کرد: کوشش ها در حوزه جاده سازی، نیرو و گاز نشان از توجه به آبادانی کشور دارد.

امروز بیش از گذشته احتیاج به آبادانی و توسعه داریم

وی با بیان اینکه امروز بیش از گذشته احتیاج به آبادانی و توسعه داریم، گفت: دشمن همیشه در کوشش است با تحت تاثیر قرار دادن اقتصاد و توسعه کشور به ملت ایران آسیب بزند، ولی در شرایط فعلی با اتحاد و همدلی این نقشه شوم دشمن را خنثی خواهیم کرد.

لاریجانی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه آمریکا تنها در پی نفت ملت ها است، یادآور شد: طرح این سخنان چهره خبیث آمریکا را نشان می دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران نشان داده در این کشور تفاوتی بین ترک، کرد و سایر اقوام وجود ندارد و همه در کنار هم به دنبال توسعه و آبادانی کشور هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5206

به "لاریجانی: دشمن با استفاده از مسئله تنوع اقوام به دنبال مسئله سازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاریجانی: دشمن با استفاده از مسئله تنوع اقوام به دنبال مسئله سازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید