ماسیمیلیانو آلگری: برای رجحان مقابل بولونیا به نیروی ذهنی زیادی احتیاج داریم، درباره زندگی خصوصی رونالدو صحبت نمی کنم

به گزارش سهندبلاگ، ماسیمیلیانو آلگری انتظار دارد تیمش سال 2019 را هم قدرتمندانه شروع کند.

ماسیمیلیانو آلگری: برای رجحان مقابل بولونیا به نیروی ذهنی زیادی احتیاج داریم، درباره زندگی خصوصی رونالدو صحبت نمی کنم

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بولونیا در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا از تمایلش برای یک آغاز خوب در سال 2019 اطلاع داد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در این باره گفت: همانند سری A، لیگ قهرمانان و سوپر جام ایتالیا،جام حذفی هم هدف ماست و مقابل بولونیا که تمام تلاشش را در این بازی به کار خواهد گرفت، یک بازی حذفی سرنوشت ساز پیش رو داریم. تا این جای فصل پیروزی های زیادی کسب نموده ایم اما تاکنون چیزی نبرده ایم. از فردا تا اول ژوئن، مسابقات فصل برای ما معین نماینده خواهد بود و با جدیت تمام برابر بولونیا بازی می کنیم. سال 2018 را به خوبی به خاتمه بردیم اما در بازی با سمپدوریا در بعضی از مقاطع بازی، کنترل بازی را از دست دادیم. برای پیروزی به قدرت ذهنی بیشتری احتیاج داریم.

آلگری در ادامه اضافه نمود: در خصوص رونالدو، باید بگویم او بازی می نماید. درباره زندگی خصوصی رونالدو صحبتی نمی کنم. فقط می گویم آرام است و به خوبی تمرین نموده. دلیل بازی کردن رونالدو در اکثر مسابقات، غیبت او در تیم ملی پرتغال تلقی می گردد. 5 هافبک خوب در دسترس دارم و در حال حاضر احتیاجی به خرید جدید نداریم. از دست دادن مانژوکیچ برای بازی با بولونیا اتفاق خوبی نیست. از دیبالا انتظار یک نمایش خوب را دارم. او برای ما بازیکن مهمی است. شاید مویزه کین و اسپیناتزولا از ابتدا به میدان بروند. محتمل است چند بازیکن یک نیمه بازی نمایند و از این جهت بازیکنان ذخیره نقش مهمی خواهند داشت. امیدواریم بتوانیم در طول 90 دقیقه به پیروزی برسیم. شزنی، دروازه بان تیم خواهد بود. دی شیلیودر پست دفاع راست به میدان می رود و کانسلو برای بازی سوپرکاپ ایتالیا بازخواهد گشت. بونوچی به میدان می رود اما از حضور پیانیچ مطمئن نیستم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 360

به "ماسیمیلیانو آلگری: برای رجحان مقابل بولونیا به نیروی ذهنی زیادی احتیاج داریم، درباره زندگی خصوصی رونالدو صحبت نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسیمیلیانو آلگری: برای رجحان مقابل بولونیا به نیروی ذهنی زیادی احتیاج داریم، درباره زندگی خصوصی رونالدو صحبت نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید